Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Frappant Finale @Trix

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Frappant Finale @Trix

    2 Foto's van een groepje:







    Groeten Bart


  • #2
    Re: Frappant Finale @Trix

    2 Heerlijke energieke beelden!
    Mooi lichtspel en goede momenten!
    Geef mij maar de eerste, hoewel de 2e meer een 'wham' effect heeft
    Echt een mooie en dynamische sfeer, en een leuke composietie met de diagonale lijn van de gitaar (vooral bij de eerste dan).
    Knap!
    groeten, Senne

    Comment


    • #3
      Re: Frappant Finale @Trix

      Ik ga ook voor de eerste foto, mocht misschien net iets scherper maar zeker een mooie compositie en het goede moment.

      Bij de tweede mis ik wat meer contrast, zeker de zwarte delen mogen wat intenser worden. Er is hier wat teveel detail weggevreten in de overbelichtte delen.

      Goed gedaan hoor.

      Groeten, Cahor

      Comment


      • #4
        Re: Frappant Finale @Trix

        Ik ga ook voor de eerste foto omwille van de intense, geconsentreerde blik en de mooie belichting. Dit neemt niet weg dat de tweede zeker niet zonder zijn verdienste is, m.n. de emotie maakt de lichte overbelichting (of ligt dit aan mijn meewarig scherm) tot op zekere hoogte goed.

        M.a.w. Bart, gij doet dat best goed .

        Comment


        • #5
          Re: Frappant Finale @Trix

          Je hebt idd mooie momenten vastgelegd. Maar over de technische kwaliteiten (belichting, scherpte..) ben ik minder enthousiast.
          Maar ik kan me best voorstellen dat de lichtomstandigheden daar niet echt optimaal waren.
          facebook

          Comment


          • #6
            Re: Frappant Finale @Trix

            Alvast bedankt voor de reacties ...

            Het mocht indd misschien iets scherper, maar ben toch vrij aangenaam content voor men 1ste shoot in dit soort toestanden. Moeilijker dan ik dacht!

            Adios, x
            Groeten Bart

            Comment


            • #7
              Re: Frappant Finale @Trix

              Foto 1 had scherper gemogen. De dynamiek uit de tweede foto maakt het niet erg dat er onscherpte is, maar de eerste foto mist die dynamiek.
              meer over mijn fotografie is te vinden op
              http://www.nandoonline.com

              Comment

              Working...
              X