Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoshoot Kado voor vriendin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoshoot Kado voor vriendin

    Beste BD'ers,

    Ten eerste weet ik niet of mijn vraag wel goed staat hier, maar ik ben ervan overtuigd dat indien dit niet het geval is dat de mods wel het nodige zullen doen

    Reeds enige tijd ben ik lid op dit forum maar echt veel heb ik nog niet gepost, wel al hier en daar een aankoop gedaan en eens een foto gepost.

    Ik heb een vraagje voor de fotografen die aan studiofotografie doen, en eigenlijk meerbepaald aan de mensen uit West Vlaanderen.

    Ik zou mijn vriendin graag een fotoshoot cadeau doen en daarom vraag ik dit hier omdat hier velen zitten die dat wel hier en daar eens doen.

    Graag had geweten wat dat kost om dat door één van jullie te laten doen en waar eventueel.

    Graag reacties via PB !

    Groeten
    Jens
    Ik ken er nog niets van...
    **Canon EOS 5D Mark I**Canon EF 24-70F2.8L**Canon Grip BG-E4**Canon Speedlite 430EX**

  • #2
    Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

    Trebs hier op het forum heeft zoiets opgestart:


    150 euro voor 10 foto's, set van 2 uur en je krijgt de 10 beste foto's mee op cd. Afdrukken doe je zelf. Voorbeelden op z'n site te vinden, ziet er helemaal niet slecht uit.
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

    Comment


    • #3
      Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

      'k wou net hetzelfde gaan posten ...

      www.madeup.be ...

      mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

      Comment


      • #4
        Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

        Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
        Trebs hier op het forum heeft zoiets opgestart:


        150 euro voor 10 foto's, set van 2 uur en je krijgt de 10 beste foto's mee op cd. Afdrukken doe je zelf. Voorbeelden op z'n site te vinden, ziet er helemaal niet slecht uit.
        Sorry mensen maar 150 euro voor een paar portretten vind ik belachelijk duur .Als u een beetje zoekt zijn er genoeg fotografen die dit voor n kratje jupiler willen doen,en als het even meezit komt u ook nog eens dronken thuis.
        ...zonder camera maak je de beste foto's...

        Comment


        • #5
          Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

          Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht
          Sorry mensen maar 150 euro voor een paar portretten vind ik belachelijk duur .Als u een beetje zoekt zijn er genoeg fotografen die dit voor n kratje jupiler willen doen,en als het even meezit komt u ook nog eens dronken thuis.
          als je een studio moet huren, een visagiste, kledij, en je krijgt er daarenboven een goede fotograaf bij... vind ik dat een correcte prijs!
          je kan inderdaad een amateur fotograaf vinden die het voor TFCD doet, zonder studio ('t is koud op deze tijd), zonder visagiste, enzovoort... als je niet in dat wereldje bekend bent dan wens ik je veel succes. Ik krijg regelmatig modellen over de vloer die er verhalen over kunnen vertellen...

          met het voorstel hierboven zit je goed! En... een kado mag toch iets kosten?
          Ik kreeg vandaag een bandagist-technieker over de vloer, ik zit vandaag namelijk in de gips en heb een knie brace nodig, en toen hij m'n camera zag liggen... begon hij me te vertellen dat hij voor kerst z'n vrouw een camera cadeau ging doen...
          Nikon D300 met 17-55mm 2.8 :-) da's nu eens een leuk cadeau!
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #6
            Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

            Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
            ik zit vandaag namelijk in de gips en heb een knie brace nodig, en toen hij m'n camera zag liggen...
            ......laat je ons dan eens weten wat je voor die kniebrace hebt moeten betalen ?
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #7
              Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

              Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
              ......laat je ons dan eens weten wat je voor die kniebrace hebt moeten betalen ?
              haha, ja, zo'n ding kost stukken van mensen, gelukkig dat we hier een goede gezondheids zorg hebben, anders was het een mooie lens!
              9xx€

              gelukkig slechts remgeld en zelfs dat krijg ik hopelijk terug van de verzekering van de sportclub :-)
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

              Comment


              • #8
                Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                hallo,


                Kent er iemand ook zo een plaatsje in de buurt van Diest?

                Comment


                • #9
                  Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                  Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht
                  Sorry mensen maar 150 euro voor een paar portretten vind ik belachelijk duur .Als u een beetje zoekt zijn er genoeg fotografen die dit voor n kratje jupiler willen doen,en als het even meezit komt u ook nog eens dronken thuis.
                  Mag ik dan veronderstellen dat jij ook voor een krat Jupiler werkt ? Het is toch o zo gemakkelijk de prijzen van een pro te bekritiseren.

                  Laat ons een klein rekensommetje maken :

                  2 uur werk a rato van een €50/uur
                  Visagiste laten komen a rato van een €50
                  Afschrijving op je toestel en lenzen
                  Afschrijving op je flitsinstallatie
                  Vaste kosten als elektriciteit, telefoon, internet, afbetaling van je pand, verwarming, gemeentebelasting, btw, belasting, auto, en die lijst gaat maar door...

                  € 150 ??? Voor mij is dat een koopje.

                  Just my 2 cts
                  BD0808BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                    De kick vind ik juist om op een slimme manier topfoto's te maken waarvan iedereen denkt dat ze in de studio zijn gemaakt. Om het jezelf nog makkelijker te maken kan je ook voor artistiek zwart-wit kiezen. En geloof me of niet..dit soort opnames kun je met één enkele lamp maken incl.de uitlichting van de achtergrond. Van de 140 Euro die je overhoudt kan je ná de shoot een mooi horloge voor haar kopen én uitgebreid lunchen.
                    ...zonder camera maak je de beste foto's...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                      Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht
                      De kick vind ik juist om op een slimme manier topfoto's te maken waarvan iedereen denkt dat ze in de studio zijn gemaakt. Om het jezelf nog makkelijker te maken kan je ook voor artistiek zwart-wit kiezen. En geloof me of niet..dit soort opnames kun je met één enkele lamp maken incl.de uitlichting van de achtergrond.
                      wanneer ga je ons eens iets laten zien? ik kan echt nog nieks terug vinden van jouw foto's... Ben wel benieuwd!
                      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                        Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                        wanneer ga je ons eens iets laten zien? ik kan echt nog nieks terug vinden van jouw foto's... Ben wel benieuwd!
                        Ik eigenlijk ook! Ik vrees echter dat het bij woorden gaat blijven... vaag voorgevoel
                        Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                          Ik ben benieuwd naar de foto's
                          BD0808BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                            ojéé..ik had beter mn mond kunnen houden nu val ik door de mand. waar haal ik zo snel foto's vandaan? wacht !!.. ik copiéér ze wel even van helmut newton's website.
                            ahum.... ik heb vanmiddag een shoot gehad met 2 langbenige blondines,enne eh..die zal ik wel uploaden. Maar ik moet eerst toestemming vragen .Dus heb geduld...aub.


                            pffff. hopelijk trappen ze erin.
                            ...zonder camera maak je de beste foto's...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                              Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht
                              Sorry mensen maar 150 euro voor een paar portretten vind ik belachelijk duur .Als u een beetje zoekt zijn er genoeg fotografen die dit voor n kratje jupiler willen doen,en als het even meezit komt u ook nog eens dronken thuis.
                              Ik zal maar niet zeggen hoeveel ik vraag voor een setje productfoto's zeker?

                              150 euro voor wat ik op die site zie is gewoon al een cadeau op zich. Daar kan je al eens voor naar het verre Merelbeke rijden.
                              Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                              Comment

                              Working...
                              X