Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony S75 vraagje

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony S75 vraagje

    Ik heb mij een Sony S75 aangeschaft , ik heb echter een probleem met bewegende voorwerpen vb een mode defilé
    Kan iemand mij een paar tips en truks bijbrengen?
    Ik slaag er niet in een scherpe foto te maken van de modellen die bewegen , het automatisch scherpstellen of andere instellingen van het toestel duurt ..1sec ,
    Als ik wacht tot de groene led brand ( half ingedrukte button ) is het model al op een ander plaats ( manuele instelling heeft ook zijn tijd nodig )
    Ik heb de flits wel gebruikt omdat er in de zaal enkel spots op de defilé gebruikt zijn
    Hoe moed ik scherpe actie fotos maken ?
    Ik ben nieuw in de fotografie ,maar wil toch behoorlijke fotoos maken



  • #2
    Deze klacht over het Sony-scherpstelsysteem is op dit forum al eerder vermeld. Een oplossing werd mijnsinziens niet aangedragen. De klager koopt nu een ander toestel.

    Kijk eens of hier misschien iets voor je bij staat: http://www.dpreview.com/forums/forum.asp?forum=1009

    Groetjes,
    Willem


    Canon EOS 20D 2,5-50 1,8-50 17-40L 24-105L 70-200L ex1,4
    http://www.xs4all.nl/~wvdburgh Updated: 3 januari 2003. Onderwater dia’s gedigitaliseerd.

    Comment


    • #3
      Sony wordt toch serieus de grond ingeboord bij BD, tot nu toe nog nooit 1 positief reply gehoord op iemand die een Sony had.
      Ofwel is men Anti Sony maar een tussenweg heb ik tot nu toe nog niet gehoord.
      Je moet met elke camera leren werken...en de gebreken leren kennen.
      Als je zulke "soort"camera wil gebruiken voor zulke zaken is dit niet ideaal maar dit geld ook voor de G2 en andere (zelf enkele getest).
      Je kan het eventueel oplossen door de scherpstelling manueel in te stellen op een bepaald punt en zorgen dat je ongeveer steeds van dezelfde afstand fotografeert.