Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

    Toen ik las dat, in Belgisch Limburg, het enige afhaalpunt voor het Book of Fame bij Lut in Diepenbeek was, kreeg ik visioenen.
    In gedachten zag ik een “stoet der dwazen” (vergeef me mijn taaltje ) haar drempel passeren:
    - Modelfotografen, die met een zakdoek vergeefs proberen de lippenstift van hun gezicht te vegen.
    - Vogelfotografen uit de streek van Zonhoven, hun pet, bodywarmer en knevel witgeblakerd door hetgeen vogels zoal uit de lucht laten vallen.
    - Natuur- en landschapsfotografen, vers uit de struiken, met aan hun legerbottines de modder uit Het Vinne of andere Schulensmeren.
    - Enz. …

    Om Lut deze schande (een grote kuis en een berg afwas) te besparen, had ik gedacht aan een “Meetje en greetje” in Diepenbeek.

    Lut en ik hebben zaterdagnamiddag (08-12-'07) het zaaltje van café “Den Alver” in Diepenbeek gereserveerd.
    Deze topkroeg is gelegen op een hoek van de grootste parkeerplaats in het centrum van Diepenbeek, namelijk het marktplein.

    Tussen 14:00 h en 18:00 h kunnen de BD-sters en BD-ers hun 'Book of Fame' aldaar komen afhalen.

    Mensen die volgende week zaterdag niet naar Diepenbeek komen, kunnen via een privébericht een andere afspraak maken met Lut.

    Tot dan!

    *: Vertaling voor Bouk: “Ontmoeten, dag zeggen en handenschudden” (maar dan héél kleintjes)

    Zullen aanwezig zijn:
    - Jos Vanhengel
    - Lut
    - CH Photography
    - K@rel
    - Franciskine
    - jo99841
    - jaja
    - jan.brouwers (als hij het vindt )
    - dg
    - ErrEs
    - Lana (heel even)
    - VicPonet
    - KoRi
    - Hombre
    - Wingske
    - Joost_Leenders
    - Frank207
    - Sensor
    - leentje
    - Bachus1909
    - TijsM
    - LJ Tom (probeert erbij te zijn)
    - LimBo
    - Feb (onder voorbehoud)
    - rvryssen
    - Dippie
    - dg
    - Vicky
    - Kingfisher

    en 250 BoF-boeken binnen een straal van 500 m.
    Last edited by lut; 7 december 2007, 06:27.
    Vriendelijke groet,

    Jos

  • #2
    Re: Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

    En dat die van Hasselt nu maar eens naar Diepenbeek komen.
    Ze zullen dan eens merken hoe goed het daar is.
    Parkeren, vlak voor de deur en nog gratis ook.
    Laat toch maar weten of je komt ... stel dat we de 50 overschrijden, dan kunnen we nog uitwijken naar de kerk

    Comment


    • #3
      Re: Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

      Ik kom uiteraard.
      Voor mijn boek en dat van DanielG

      Mvg,

      Hans
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

      Comment


      • #4
        Re: Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

        Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
        Laat toch maar weten of je komt ... stel dat we de 50 overschrijden, dan kunnen we nog uitwijken naar de kerk
        ........kunnen daar dan wél meer dan 50 mensen in ?
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

        Comment


        • #5
          Re: Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

          Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
          ........kunnen daar dan wél meer dan 50 mensen in ?
          Zelfs vijftig volslanke Nederlandse bakkers kunnen daar probleemloos binnen, Jan.
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment


          • #6
            Re: Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

            Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
            En dat die van Hasselt nu maar eens naar Diepenbeek komen. Ze zullen dan eens merken hoe goed het daar is.
            Schrijf me maar erbij . Ik ken de weg, en het is er goed!
            Hopelijk zijn die dikke nekken van Hasselt er nog welkom, sinds ze met de naam van jullie universiteit zijn gaan lopen

            Groetjes,
            K@rel
            Is this the real life? Is this just fantasy?
            Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

            Comment


            • #7
              Re: Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

              Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
              En dat die van Hasselt nu maar eens naar Diepenbeek komen.
              Ze zullen dan eens merken hoe goed het daar is.
              Parkeren, vlak voor de deur en nog gratis ook.
              Laat toch maar weten of je komt ... stel dat we de 50 overschrijden, dan kunnen we nog uitwijken naar de kerk
              Diepenbeek? Nooit van gehoord.
              Hasselaren hoeven geen gratis parkeerplaats. Die worden gratis met de bus bijna voor hun huisdeur afgezet.

              Comment


              • #8
                Re: Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

                Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                Diepenbeek? Nooit van gehoord.
                Hasselaren hoeven geen gratis parkeerplaats. Die worden gratis met de bus bijna voor hun huisdeur afgezet.
                Maar aan jouw huisdeur ligt geen BoF-boek. Je kan die wel afhalen in 'Den Alver' in Diepenbeek op 8 dec.
                Wie niet bestelde kan het boek ook afhalen mits contante betaling.
                (Op latere datum en mits afspraak, kan het ook bij mij thuis. )

                Comment


                • #9
                  Re: Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

                  Op mij mag je ook rekenen Niet alleen voor mijn boek en dat van Frank207 maar vooral voor de gezellige namiddag die er aan zal vasthangen . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

                    Als ik het kan vinden dan zal ik er ook zijn.
                    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Op mij mag je ook rekenen Niet alleen voor mijn boek en dat van Frank207 maar vooral voor de gezellige namiddag die er aan zal vasthangen . . .
                      Ik denk dat ik ook van de partij ga zijn rond 15.00h Kunnen de kids mee?

                      MVG,

                      Comment


                      • #12
                        Re: Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

                        Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                        Ik denk dat ik ook van de partij ga zijn rond 15.00h Kunnen de kids mee?

                        MVG,
                        Frank, ik denk dat dit geen enkel probleem is . . .
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

                          Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                          ... Kunnen de kids mee? MVG,
                          Als we allemaal 5 euro bijleggen, kunnen we een springkasteel huren.

                          Géén probleem hoor, Frank!
                          Vriendelijke groet,

                          Jos

                          Comment


                          • #14
                            Re: Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

                            Ik kom ook, maar het zal dan pas tegen 17.00h zijn (ik heb een cursus tot 16.00 in Maasmechelen).

                            groetjes

                            Rémon
                            Groeten Sensor

                            Comment


                            • #15
                              Re: Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

                              Kun je daar ook een boek inkijken, eventeel aankopen en meenemen?

                              Greetz
                              Tijs

                              Comment

                              Working...
                              X