PDA

Volledige versie bekijken : Professionele uitleg studiofotografie

MadMax
30 november 2007, 19:36
Ach.. bij een professionele fotograaf hoort ook een professionele film toch??? :D:D:green::green::green::o:o:o:o

Have fun. :clown:

http://www.youtube.com/watch?v=vjJTAXjY8RE

Arousal
30 november 2007, 19:39
Nou dat is jij :eek:

MadMax
30 november 2007, 19:53
Nou dat is jij :eek:

whahahaha
echt waar? :P

robert.
30 november 2007, 19:55
Prima video tutorial :G met Tips die je in een boek nooit zult vinden,keb hem nu al 6 keer bekeken en zie telkens weer nieuwe dingen...de uitleg is subliem.Elke fotograaf zou deze tutorial standaard in zn collectie moeten hebben.:cool: ik ga zometeen wr kijken.

MadMax
30 november 2007, 19:57
Prima video tutorial :G met Tips die je in een boek nooit zult vinden,keb hem nu al 6 keer bekeken en zie telkens weer nieuwe dingen...de uitleg is subliem.Elke fotograaf zou deze tutorial standaard in zn collectie moeten hebben.:cool: ik ga zometeen wr kijken.

whahahahaha... echt wel :D:D

DrJeckyll
30 november 2007, 22:15
Wat moet je hier nu verder op zeggen Jorgen ?

Dit is gewoon AF met een grote A en een grote F ( en nee dan bedoel ik niet dat scherpstelding :D )

Super gewoon :G:G

En nee joh moeilijk is t niet, ff lampiej en klikken maar :p

Strobist verbleekt erbij, maarja die gebruikt geen studio ;)

Greetz rich

Lennert
1 december 2007, 07:50
:D whaha http://www.intertet.org/smiles/rofl.gif geweldig!

Havezet
1 december 2007, 09:48
Geweldig. Ik heb erom gelachen hor :D:D:D:G:G

Ga je nog iets met de echte video doen die jullie hebben opgenomen? Het echte resultaat lijkt me wel interesant.

MadMax
1 december 2007, 13:53
Geweldig. Ik heb erom gelachen hor :D:D:D:G:G

Ga je nog iets met de echte video doen die jullie hebben opgenomen? Het echte resultaat lijkt me wel interesant.

met deze iig niet. Het was een testcase om een keer een leuke video te maken mbt modelfotografie. Maar dan wel wat serieuzer :D :D

Jos Vanhengel
1 december 2007, 18:37
Bij deze is de legendarische 'zunigheid' van de Nederlanders nog eens onderstreept.
Het hele scenario bestond uit n regeltje tekst: "Sorry dames en heren, mijnheer Houtsma heeft 'm even nie meer!" :p :clown: :p

MadMax
1 december 2007, 20:05
Bij deze is de legendarische 'zunigheid' van de Nederlanders nog eens onderstreept.
Het hele scenario bestond uit n regeltje tekst: "Sorry dames en heren, mijnheer Houtsma heeft 'm even nie meer!" :p :clown: :p

Hehehehe... je had em al door he? :green::D:D