Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

door de iPhone verandert onze camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • door de iPhone verandert onze camera

    de hele achterkant van onze camera zal één groot touchscreen worden á la de iPhone. Dus geen klein schermpje meer. ik ben reuze benieuwd wanneer een firma zoals Casio met deze primeur komt....en daarna zal het snel gaan,over enkele jaren is alles fullsize touchscreen.
    ...zonder camera maak je de beste foto's...

  • #2
    Re: door de iPhone verandert onze camera

    Leuk dat je zo in de toekomst kan kijken.
    Flickr! :: Blog
    Nikon D50 : Nikkor 18-55mm f3.5 : Nikkor 50mm f1.8 : Tamron 28-200mm f3.8 : Tokina 12-24mm f4 : SB 600

    Comment


    • #3
      Re: door de iPhone verandert onze camera

      Oh, leuk, onze foto's reviewen op een scherm vol vingerafdrukken
      Mijn foto's en fractals
      Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

      Comment


      • #4
        Re: door de iPhone verandert onze camera

        Bij sommige compacts vind je dit al, vb Samsung en BenQ hebben al modellen met een touchscreen

        maar of dit nu komt omdat de iphone zo een scherm heeft, dat betwijfel ik toch wel...
        Nice pen, bet you write good stories with it.
        Nikon D50 * 17-35 F2.8 * 35-70 F2.8D * 50 F1.8 * 180 F2.8 * Tamron 90 F2.8 * SB-600

        Comment


        • #5
          Re: door de iPhone verandert onze camera

          Oorspronkelijk geplaatst door Seppe86 Bekijk bericht
          maar of dit nu komt omdat de iphone zo een scherm heeft, dat betwijfel ik toch wel...
          de massaproductie van de iphone maakt de productiekosten van zo'n schermen zo laag dat ze ook in andere toepassingen gebruikt worden..

          dus ja ik vermoed dat die redenering opgaat
          niet omdat een iphone het heeft dat een camera het moet hebben
          maar omdat het vroeger te duur was voor een camera fabrikant om het te ontwikkelen en in productie te brengen, en nu wel opeens betaalbaar is
          Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

          Comment


          • #6
            Re: door de iPhone verandert onze camera

            HTC heeft al weer een tijdje touchscreen.
            Het is nu net of de iphone de primeur had en hier op doorgebaseerd gaat worden.

            Offtopic:
            Btw ik heb liever een htc dan een iphone aangezien op de htc gewoon software is te installeren en met de iphone je gebonden zit aan hun "besturingssysteem".

            Maar geef mij maar gewoon knoppen op een fototoestel ipv een touchscreen.
            Wat wel handig is aan een touchscreen is dat je de plaats van de knoppen kan gebruiken voor het scherm, welke dan groter kan zijn.

            Greetz rich
            D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

            Comment


            • #7
              Re: door de iPhone verandert onze camera

              Ik zou het toch niet moeten hebben zo'n touchscreen. Maar elk heeft zijn mening
              nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

              Comment


              • #8
                Re: door de iPhone verandert onze camera

                Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht
                HTC heeft al weer een tijdje touchscreen.
                Het is nu net of de iphone de primeur had en hier op doorgebaseerd gaat worden.

                Offtopic:
                Btw ik heb liever een htc dan een iphone aangezien op de htc gewoon software is te installeren en met de iphone je gebonden zit aan hun "besturingssysteem".

                Maar geef mij maar gewoon knoppen op een fototoestel ipv een touchscreen.
                Wat wel handig is aan een touchscreen is dat je de plaats van de knoppen kan gebruiken voor het scherm, welke dan groter kan zijn.

                Greetz rich
                Als je ooit iets van Apple zou hebben gebruikt zou je weten dat dat net de reden is om een Iphone tekopen

                Comment


                • #9
                  Re: door de iPhone verandert onze camera

                  Wilde je een mac gaan vergelijken met een telefoon of begrijp ik hem nu ff niet ?

                  Greetz rich
                  D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

                  Comment


                  • #10
                    Re: door de iPhone verandert onze camera

                    Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht

                    Offtopic:
                    Btw ik heb liever een htc dan een iphone aangezien op de htc gewoon software is te installeren en met de iphone je gebonden zit aan hun "besturingssysteem".
                    enneh, die HTC, die heeft geen besturingssysteem ofzo ? is da niet windows mobile
                    5DmkIII en wat glas

                    Comment


                    • #11
                      Re: door de iPhone verandert onze camera

                      iphone draait OSX !

                      en windows mobile is net zoals windows xp of vista niet te vergelijken is met osx

                      een stabiel operating systeem gebouwd op unix, met de grafische lekkernij schil van apple erop, enorm gebruiksvriendelijk, kan je toch niet vergelijken met een bugy sloom vastlopend os als windows

                      goed geen enkel windows gebruiken zal dit geloven tot de dag ze ze zelfs eens met osx werken

                      en touchscreen is inderdaad niet nieuw, wel de manier waarop apple het gebruikt: meerdere vingers, eigen interface per applicatie op de iphone door knoppen in te werken in touchscreen, zo nog tientallen voorbeelden dat je niet van een telefoon verwacht

                      en ja, een htpc is een iphone cloon maar met sucky windows,
                      is net zoals een witte acer laptop vergelijken met een macbook ...

                      Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht
                      Wilde je een mac gaan vergelijken met een telefoon of begrijp ik hem nu ff niet ?

                      Greetz rich
                      Fuji XPRO1

                      Comment


                      • #12
                        Re: door de iPhone verandert onze camera

                        Verplaatst naar geschikter forum . . .
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: door de iPhone verandert onze camera

                          Oorspronkelijk geplaatst door frankyds Bekijk bericht
                          goed geen enkel windows gebruiken zal dit geloven tot de dag ze ze zelfs eens met osx werken
                          Niet zo generaliseren Franky.... ik werk op een iMac en heb ook een MacBook. Maar dat OSX wordt hier niet meer gestart, onder het motto: "leuk voor rookies"

                          de hele achterkant van onze camera zal één groot touchscreen worden á la de iPhone. Dus geen klein schermpje meer. ik ben reuze benieuwd wanneer een firma zoals Casio met deze primeur komt....en daarna zal het snel gaan,over enkele jaren is alles fullsize touchscreen.
                          Met de stelling van de TS ben ik het wel eens. De touchscreen zal volgens mij ook zijn intrede doen, eerst in de compacts markt, later misschien ook in de instap DSLRs. In het segment daarboven zie ik toch geen toekomst voor touchscreens.

                          Natuurlijk blijft dit alles koffiedik kijken, maar zoals eerder aangegeven is de prijs van de touchscreens met de komst van touchscreen telefoons (niet alleen de iphone, maar ook vele andere modelen) heel aantrekkelijk geworden voor andere fabrikanten.

                          Comment


                          • #14
                            Re: door de iPhone verandert onze camera

                            jak , liever niet op den mijnen ...
                            [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

                            Comment


                            • #15
                              Re: door de iPhone verandert onze camera

                              Oorspronkelijk geplaatst door Havezet Bekijk bericht
                              Niet zo generaliseren Franky.... ik werk op een iMac en heb ook een MacBook. Maar dat OSX wordt hier niet meer gestart, onder het motto: "leuk voor rookies"

                              Daar slaat u de bal helemaal mis hoor. U mag wel overtuigd zijn van een winddoos, maar de meeste mensen (waaronder veel pro's) kopen een Apple om juist MACOSX te kunnen draaien. MACOSX is een juist zo intuïtief en innoverend dat Microsoft en ander soft.ontwikkelaars er een puntje kunnen aan zuigen. Wat ze ook doen, Microsoft is niet meer dan een gigantische kopieermachine met een lak aan innovatie.

                              Wat u nu insinueert is dat MACOSX bedoeld is voor kleuters en mensen die niet met een Computer kunnen omgaan. Omdat Winddoos mensen het juist moeilijk en gecompliceerd maakt om met een computer te werken.Een computer is gemaakt om de mens het leven makkelijker te maken. Een computer moet WERKEN en geen bron van frustratie worden.

                              Windows VISTA is door CNET een van de 10 slechtste technologieproducten aller tijden bevonden.
                              the worst technology products in history!
                              Mvg,
                              Marijn

                              My Flickr

                              Comment

                              Working...
                              X