Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kalenders afdrukken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kalenders afdrukken

    ik heb er inmiddels een heleboel gehad, maar er is er niet 1 flexibel genoeg om een verjaardskalender naar mijn eigen wensen aan te kunnen passen.

    Zijn er geen afdrukservices waar je je eigen pdf kunt aanleveren, volgens hun specificaties? Zodat ik zelf een indeling kan maken?

  • #2
    Re: kalenders afdrukken



    bijvoorbeeld
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: kalenders afdrukken

      daar kan ik niks over terugvonden op de site. heb maar gemaild

      de verjaardags kalenders die ik gezien hebben, hebben altijd ca de helft foto en de helft text. Ik heb liever 85% foto, en 15% text oid. Dat vind ik nergens terug

      Comment


      • #4
        Re: kalenders afdrukken

        De ouderraad van school, waar m'n kinderen schoollopen, laten daar de jaarlijkse schoolkalender drukken, met eigen ontwerp en wordt doorgestuurd in pdf...dus normaal kunnen ze het.
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

        Comment


        • #5
          Re: kalenders afdrukken

          Ook hier is het antwoord simpel,
          alles zelfdoen en bewaren als PDF
          dan digitale drukkerij opzoeken en laten afdrukken, probleem is gewoonlijk het aantal exemplaren, hoe meer hoe goedkoper, slechts 1 exemplaar ?
          Zelf printen op de inkjet en laten inbinden in spiraal met ringetje.

          MVG, Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: kalenders afdrukken

            Informeer eens bij Burocad www.burocad.be
            Je kan je eigen PDF daar aanleveren en wordt digitaal gedrukt zoals jij het wil. Als je meerdere exemplaren hebt kan je ook ieder exemplaar personaliseren in tekst en beeld... Héél goede service en ze kunnen leveren in gans België !

            Comment


            • #7
              Re: kalenders afdrukken

              zelf digitale drukkerij opzoeken is prijstechnisch natuurlijk niet haalbaar voor 1 kalendertje.

              reactie kalenderfabriek:
              Beste meneer

              Helaas kunnen wij dit niet doen, pas vanaf 100 stuks. Toch bedankt voor de interesse.
              Met vriendelijke groet,

              Comment


              • #8
                Re: kalenders afdrukken

                Maak uw kalender zoals jij het wil in indesign maak er een pdf van en ga bij een digitale drukker.
                één print van 30 x 42 kost 1,50€ ( reken zelf maar uit )
                Het is perfect mogelijk om één kalender te laten maken en bij een digitale drukker .
                Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                Comment


                • #9
                  Re: kalenders afdrukken

                  Oorspronkelijk geplaatst door sandoz Bekijk bericht
                  daar kan ik niks over terugvonden op de site. heb maar gemaild

                  de verjaardags kalenders die ik gezien hebben, hebben altijd ca de helft foto en de helft text. Ik heb liever 85% foto, en 15% text oid. Dat vind ik nergens terug

                  Bij fotobuch.de, A3 kalender. Spiraal vanboven. 85% foto en tekst 15%.
                  De tekst kan je nederlands kiezen en is slechts de opsomming van maand/jaar/dagen en dagnummers. Je hebt dus geen vakjes om er iets bij te schrijven.
                  [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                  Comment


                  • #10
                    Re: kalenders afdrukken

                    Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
                    Maak uw kalender zoals jij het wil in indesign maak er een pdf van en ga bij een digitale drukker.
                    één print van 30 x 42 kost 1,50€ ( reken zelf maar uit )
                    Het is perfect mogelijk om één kalender te laten maken en bij een digitale drukker .
                    exclusief instel/opstartkostenkosten, nasnijden, wire-o binding etc..
                    of je moet mij een bedrijf kunnen noemen die de instelkosten niet berekent

                    Comment

                    Working...
                    X