Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoom Experience 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zoom Experience 2007

    De beurs viel erg tegen maar de skaters waren geweldig goed



    Iemand anders ervaringen over deze beurs?

    En oja, de rest van het bescheiden albumpje is te vinden op www.photo-experience.nl

  • #2
    Re: Zoom Experience 2007

    Inderdaad, de beurs op zich was zwak, alleen de mogelijkheid tot oefenen op skaters, modellen etc maakte het een fijne dag

    Mijn foto's staan hier: www.vandepoel.eu/utrecht
    Canon EOS 40D + BG-E2N grip | EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM | EF 24-70mm f/2.8 L USM | EF 70-200mm f/2.8L IS USM | EF 50mm f/1.8 II | 580EX II Flitser

    Comment


    • #3
      Re: Zoom Experience 2007

      Ben er ook geweest,was gelijk de laatste keer veel te druk en verder niet veel bijzonders
      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
      www.langenacker.nl

      Comment


      • #4
        Re: Zoom Experience 2007

        publiek eraf en tis mooi.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Zoom Experience 2007

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          publiek eraf en tis mooi.
          grt,bouk.
          Bouk dit is nu weer zo,n opmerking waarvan ik denk waarom?, Als het nu zo druk is dat de kaart verkoop zelf op zaterdag is stop gezet(wisten de standhouders mij te vertellen)en dat je gewoon nergens bij kon, als het gangpad bv 3 mtr is en de mensendrukte zoveel is dat je soms niet eens verder kon lopen, dan kan je van mij toch wel begrijpen dat dit niet de manier is om zo,n beurs als gezellig of prettig te ervaren


          Groetjes NoName
          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
          www.langenacker.nl

          Comment


          • #6
            Re: Zoom Experience 2007

            scroll maar eens het publiek eraf, krijgt de opnamen veel meer diepe/hoogte.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Zoom Experience 2007

              Oorspronkelijk geplaatst door NoName Bekijk bericht
              Bouk dit is nu weer zo,n opmerking waarvan ik denk waarom?, Als het nu zo druk is dat de kaart verkoop zelf op zaterdag is stop gezet(wisten de standhouders mij te vertellen)en dat je gewoon nergens bij kon, als het gangpad bv 3 mtr is en de mensendrukte zoveel is dat je soms niet eens verder kon lopen, dan kan je van mij toch wel begrijpen dat dit niet de manier is om zo,n beurs als gezellig of prettig te ervaren


              Groetjes NoName
              Ik denk niet dat Bouk bedoelde dat het publiek van de beurs moest en dat het dan mooi was...

              Hoe misverstanden soms ontstaan door iets buiten de context te zien....
              Ik denk dat Bouk het had over het publiek op de foto, snij dat er af en de foto ziet voor Bouk (en voor mij beter uit).

              On-topic:
              Om eerlijk te zijn, ik vond de beurs een beetje tegenvallen. Het was geen te grote beurs, ze kon misschien wel iets groter voor het betaalde entreegeld. Die skaters en Sony stand waren leuk. De Zoom Experience activiteiten achter in de zaal hebben we jammer genoeg niet kunnen volgen, want het was al overvol, en we hadden de rest van de beurs nog geen eens gezien. De stand van Nikon was een kleine (letterlijk) ramp, maar je kon nu tenminste wel eens je eigen kaartje in een D3 of een D300 steken. De lenzen op die stand waren schitterend, alleen niet voor jan modaal zijn portemonnee...
              Het was ook wel niet zo slim van Nikon van dergelijk glas gewoon op normale hoogte te zetten. Zit je daar door een 300 mm te kijken, terwijl er continu 150 man voorbij loopt, dat is echt wel handig om dan een toestel/lens uit te proberen.
              De Lightroom presentaties hebben we niet kunnen volgen, geen plaats, en nogal rumoerig om alles goed te kunnen volgen. Misschien dat ze toch eens moeten nadenken om dergelijke seminaries en workshops in een aparte hal te plaatsen ipv te midden van de rest van het gebeuren. Dit was altijd al zo op de HCC, een deel waar producenten/importeurs waren en waar sessies werden gehouden, en een deel waar het zuiver om verkoop ging.

              Dat het geen Photokina was, dat was te verwachten, maar het mocht wel iets beter geweest zijn. Het was over koppen lopen in gangen, alles stond een beetje rommelig opgesteld (bvb alle ruimte die nog vrij was achteraan de verste zaal, ...)

              Comment


              • #8
                Re: Zoom Experience 2007

                Ook voor mij viel die beurs tegen. Ik vond de seminaries heel "basic", echt voor de beginnende fotograaf.

                Enkele merken pakten groot uit. Olympus, Canon, Sony, om er maar enkele te noemen.

                Ik heb de 1Ds Mk3 bij Canon even mogen uitproberen, doch een geheugenkaart mocht ik niet in het toestel plaatsen.

                Al bij al, zeker de €15 entree niet waard.
                BD0808BE

                Comment

                Working...
                X