Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

NEC scherm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • NEC scherm

    Ik ben voor 99% zeker dat ik mijn huidige Acer scherm ga vervangen door een NEC 20WGX. Vraag is nu : waar vind je die in Belgie ? Heb voldoende webwinkels gevonden in Nederland die allen een zeer scherpe prijs aanbieden ( minder dan € 500 ), maar dan denk ik weer van " stel dat er iets mis mee is, dan moet dat worden opgestuurd enz...". Iemand die mij wat advies kan geven hierin ? Mijn eeuwige dank heb je alvast

    peter
    www.peterlaurent.be

  • #2
    Re: NEC scherm

    Nec kan je in iedere computerwinkel op aanvraag krijgen, ze worden via Ingram geïmporteerd in België, een importeur die door veel shops wordt gebruikt. Vraag het eens bij www.tones.be of www.loveno.be (in je buurt dacht ik).
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

    Comment


    • #3
      Re: NEC scherm

      My NEC is from Acs computers in Wetteren. Ordered one day, delivered the next.

      Comment


      • #4
        Re: NEC scherm

        Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
        My NEC is from Acs computers in Wetteren. Ordered one day, delivered the next.
        Er zit een foutje in jouw link Trebs
        Deze werkt beter

        Comment


        • #5
          Re: NEC scherm

          Ik heb sinds een paar jaar een NEC Multisync LCD 2080 UX scherm.

          Ik heb deze besteld bij de lokale pc-handelaar en was een paar dagen later al thuis.Toen heb ik +- 2100€ betaald waarvan ik nog geen sec spijt heb gehad.

          Prachtig 20 inch LCD-scherm met heerlijke kleuren, de zeer grote kijkhoek is een genot, analoge en digitale aansluiting mogelijk etc.....

          Ik zou hem niet meer willen missen.

          Ik zou zeggen een zeer goede keuze.
          Groetjes
          ----JO

          Comment


          • #6
            Re: NEC scherm

            Ik heb deze jongen gekocht

            Gaming monitor guides, reviews, and how-to's - all in one easy to navigate place that makes your monitor research that much easier.


            bij http://www.zercom.nl/

            Het is maar juist over de grens
            BD0497BE : Nikon body + glas
            www.RudyVerrijt.info

            Comment


            • #7
              Re: NEC scherm

              Aan allen : bedankt voor de reacties, ben weer wat wijzer geworden. (toch wat betreft mijn zoektocht)

              peter
              www.peterlaurent.be

              Comment

              Working...
              X