Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iets zeer eigenaardig op 2de hands

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iets zeer eigenaardig op 2de hands

    http://www.2dehands.be/new-nikon-d2x...l&user=1537519
    D300 (& D1) 10.5mm f/2.8G + 17-55mm f/2.8G + 70-200mm f/2.8G + SB600

  • #2
    Re: iets zeer eigenaardig op 2de hands

    Inderdaad, dat zou een koopje zijn.
    Bij een mailtje krijg je meestal een antwoord van: ...ben momenteel in het buitenland en blablabla...je kan het geld overmaken via Western Union en wij zullen u het product opsturen enz ...
    Afhalen zal je zeker niet kunnen doen. Oppassen dus !!!

    JanMetDePet
    Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

    Comment


    • #3
      Re: iets zeer eigenaardig op 2de hands

      Een splinternieuwe D2Xs voor 770,- yeah right

      Hier zal toch niemand intrappen, toch
      www.indetailfotografie.nl

      Comment


      • #4
        Re: iets zeer eigenaardig op 2de hands

        http://www.2dehands.be/nikon-d2x-12-...?afdeling=foto

        en ééntje nieuw voor 680 € ???? enkel de verpakking ?


        en een nieuwe EOS 5D voor 800 € http://www.2dehands.be/canon-eos-5d-...aatsdatum__x=1


        We kunnen weer snel "rijk" worden vandaag.
        Last edited by hbervoets; 25 november 2007, 14:40. Reden: bijkomende info
        Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

        Comment


        • #5
          Re: iets zeer eigenaardig op 2de hands

          ik heb dat ook eens tegengekomen,
          Toen ik een mail terugkreeg was die in engeland en moest ik het geld overschrijven en gingen ze die dan opsturen.

          jaja
          nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

          Comment


          • #6
            Re: iets zeer eigenaardig op 2de hands

            staan er dagelijks tig van op marktplaats. Niets eigenaardigs aan buiten het feit dat het scam is.
            Voor die prijs kun je op je klompen aanvullen dat het niet klopt.
            Website : www.alextimmermans.com
            Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
            Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

            Comment


            • #7
              Re: iets zeer eigenaardig op 2de hands

              Scam zoals deze kan je aangeven in België:


              Heb net nog een nigeriaan aangegeven, die staan daar bekend om...

              Ook de NL politie heeft een meldpunt:


              wim
              Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

              Comment


              • #8
                Re: iets zeer eigenaardig op 2de hands

                de artikels zijn btw al weg

                is inderdaad scam
                With Canon, I can (or at least try)
                Photastic.be ~ Passion for the picture
                Nieuwe site

                Comment


                • #9
                  Re: iets zeer eigenaardig op 2de hands

                  Voor dit soort koopjes wordt gewaarschuwd.
                  Je mag het eerst overmaken en kan daarna naar de spullen fluiten.
                  Klinkt te absurd voor woorden zo'n koopje en lijkt zeer risicovol.
                  Goedkoop is dan zeker duurkoop.

                  Comment


                  • #10
                    Re: iets zeer eigenaardig op 2de hands

                    lol, op mijn vraag of ik kon komen testen heb ik ook geen antwoord gekregen

                    jammer, nu moet ik iets anders verzinnen om 3000€ te 'winnen'


                    Glenn
                    Mijn site...
                    vandaelefotografie.be
                    * BD0916BE *

                    Comment


                    • #11
                      Re: iets zeer eigenaardig op 2de hands

                      Aangezien je een nederlandse naam hebt, transfer ik juist niks, ik zal de camera wel bij jou thuis komen testeen als je dan terug in nederland bent, niet?
                      Lijkt me veel gemakkelijker en bedrijven zoals chronopost met release infos en zo da betrouw ik niet.


                      laat je me iets weten wanneer je in nederland bent??


                      groeten
                      Mordred

                      > Date: Mon, 26 Nov 2007 09:48:28 -0800
                      > From: superghighimisto@googlemail.com
                      > To: ....
                      > Subject: Re: Reactie op zoekertje 32021137 op 2dehands.be:
                      >
                      > Hi
                      >
                      > My name is Marcel Klaasen and i live in London / Uk.The last price
                      > for this item is only 770 euro.
                      > The item is new ,in box with 12 months international warranty .
                      > Here is how I want to go about delivery and payment for the product
                      > which will be through Chronopost International and will also give you
                      > the chance to inspect the product before I receive the payment for it.
                      > I will explain to you step by step how this will work.
                      > A. First you have to send me your shipping information (your name and address).
                      > 1. After I receive your shipping info, I'll go to a Chronopost
                      > International Location and leave the product onto your name and with
                      > your address as the intended receiver.
                      > 2. Chronopost will check the product, also the legal papers to see
                      > that everything is OK with it.
                      > B. You will receive a notification from Chronopost as a confirmation
                      > that the product is in their custody and also, that the product has
                      > been tested.
                      > 1.Chronopost International will verify the Money Transfer, and if
                      > everything is in order, they will deliver the product to your door
                      > step.
                      > 2. After you will receive the product and you will be completely
                      > satisfied with it, you will instruct Chronopost to release the payment
                      > information to me, so I can collect my money.
                      > C. If by any reason, you will not be satisfied with the product, you
                      > will return the product to Chronopost with no expense.
                      > I will pay for shipping and you for the amount transfer.
                      > Please reply me asap with your full name and address and i will begin
                      > the transaction asap.Delivery : 2 days.
                      > I await your shipping detaills like this:
                      >
                      > First name:
                      > Last name :
                      > Address :
                      > City/State :
                      > PostalCode :
                      > Country :
                      >
                      > Let me know if we can do this.
                      >
                      > Thanks!
                      Toch nog een antwoord gekregen, replie staat bovenaan de 'scam mail'
                      check dat googleadres............lijkt me echt wel 'ECHT', lol
                      Zie ook dat hij spreekt van 'this item' ipv een D2XS, zou dit niet zijn om hemzelf in te dekken??

                      Glenn
                      Last edited by Mordred; 28 november 2007, 09:48.
                      Mijn site...
                      vandaelefotografie.be
                      * BD0916BE *

                      Comment


                      • #12
                        Re: iets zeer eigenaardig op 2de hands

                        Had gereageerd op een advertentie van iemand bij mij in de buurt wonende.
                        Kreeg mail terug natuurlijk dat hij in London zat met de nodige blabla zoals hierboven vermeld van stortingen e.d.
                        Ik heb dan gemaild (voor de lol) dat ik langs kwam omdat ik toevallig een week voor het werk in London zou zijn en om ook te kunnen testen natuurlijk.

                        Maar dan bleef het plots heel erg stil aan de andere zijde....
                        [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                        Comment


                        • #13
                          Re: iets zeer eigenaardig op 2de hands

                          Verplaatst naar geschikter forum . . .
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: iets zeer eigenaardig op 2de hands

                            Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk bericht
                            Had gereageerd op een advertentie van iemand bij mij in de buurt wonende.
                            Kreeg mail terug natuurlijk dat hij in London zat met de nodige blabla zoals hierboven vermeld van stortingen e.d.
                            Ik heb dan gemaild (voor de lol) dat ik langs kwam omdat ik toevallig een week voor het werk in London zou zijn en om ook te kunnen testen natuurlijk.

                            Maar dan bleef het plots heel erg stil aan de andere zijde....
                            das een goeie

                            Glenn
                            Mijn site...
                            vandaelefotografie.be
                            * BD0916BE *

                            Comment


                            • #15
                              Re: iets zeer eigenaardig op 2de hands

                              Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk bericht
                              Had gereageerd op een advertentie van iemand bij mij in de buurt wonende.
                              Kreeg mail terug natuurlijk dat hij in London zat met de nodige blabla zoals hierboven vermeld van stortingen e.d.
                              Ik heb dan gemaild (voor de lol) dat ik langs kwam omdat ik toevallig een week voor het werk in London zou zijn en om ook te kunnen testen natuurlijk.

                              Maar dan bleef het plots heel erg stil aan de andere zijde....
                              Heb juist hetzelfde gedaan met hetzelfde resultaat, ik zei dat mijn zuster op 20 kilometer van hem woonde, niks meer van gehoord. Klacht ingediend bij gmail en account was dag later gewist
                              Gallery: http://www.fotogallerij.be

                              Comment

                              Working...
                              X