Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's afdrukken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's afdrukken

    Weet iemand een goeie service waar je foto's kan laten afdrukken voor een redelijke prijs maar die toch van zeer goeie kwaliteit zijn. Ik heb reeds gehoord van pixumfoto op internet. Heeft iemand hier negatieve/ positieve ervaringen mee? of iemand aanraders??

  • #2
    Re: Foto's afdrukken

    Hallo zoals de titel al zegt , heeft er iemand ervaringen met fotoafdrukken van " pixum" ?? Aangezien de prijzen er scherp zijn..... Of weet er iemand andere labo's om formaten 13*13 te laten afdrukken in goede kwaliteit? merci. http://www.fonne.fotopic.net

    ... even die topic raadplegen?
    In het iets verdere maar toch nog korte verleden zijn er nog topics over geweest.

    Ik gebruik photobox.ie en pixum, afhangende van het soort foto's dat ik wens te laten drukken.
    Telkens tevreden.

    Patrick
    [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

    Comment


    • #3
      Re: Foto's afdrukken

      Ik heb al enkele malen grote formaten laten afdrukken bij Pixum. Tot hiertoe telkens goeie afdrukken op goed papier en voor een zeer schappelijke prijs.
      www.stijnwillekens.be

      Comment


      • #4
        Re: Foto's afdrukken

        Bedankt voor de tips !!!

        Comment


        • #5
          Re: Foto's afdrukken

          Nog even de vraag photobox.com en photobox.ie is daar nog een verschil bij of is het dezelfde firma??

          Comment


          • #6
            Re: Foto's afdrukken

            Oorspronkelijk geplaatst door elly Bekijk bericht
            Nog even de vraag photobox.com en photobox.ie is daar nog een verschil bij of is het dezelfde firma??
            Klik op photobox.com eens Ierland als land aan, waar kom je dan ...


            Deze site misschien ook eens bekijken :
            Last edited by filipo; 25 november 2007, 09:19. Reden: extra site
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

            Comment

            Working...
            X