Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat zouden jullie doen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat zouden jullie doen?

    Ik weet het, ik val met de deur in huis, maar het houdt mij nu al twee dagen bezig.
    Mijn man en ik hebben een zaak, videografie en fotografie (geen winkel!). Wij werden gecontacteerd voor een opdracht, maar mijn man kon die dag niet, zodat ik het fotografiegedeelte deed. Er werd een andere videograaf ingehuurd. Deze man was vrij bazig tov mij, maar ik heb zijn gecommandeer genegeerd.
    Gisteren echter komen wij te weten dat deze persoon leugens vertelt over ons.
    Hij zei dat de klant zeer ontvreden was over de foto's, dat ze niet om aan te zien waren.
    Echter, de klant heeft die foto's nog niet eens gezien!! Ik ben bij hen geweest vandaag en uit niks was op te merken dat zij onzeker waren over mijn werk.
    Mijn eerste reflex was hem op te bellen om hem te zeggen dat hij best een toontje lager zingt, doch mijn man vond dat niet raadzaam.
    Vandaag wou mijn man een mail sturen, maar dit wordt ons dan weer afgeraden.
    Ik laat echter niet zomaar mijn naam door het slijk halen. Als hij ons als concurrenten ziet, is dit toch geen reden om zo over ons leugens te vertellen!
    Het is toch erg laag?

  • #2
    Re: Wat zouden jullie doen?

    Ik zou de man in gebreke stellen wegens laster en zijn factuur niet betalen.
    De bal is dan in zijn kamp om iets te doen.
    -M-
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: Wat zouden jullie doen?

      Oorspronkelijk geplaatst door noa Bekijk bericht
      Gisteren echter komen wij te weten dat deze persoon leugens vertelt over ons.
      Hij zei dat de klant zeer ontvreden was over de foto's, dat ze niet om aan te zien waren.
      Van wie bent u dit te weten gekomen. Bedoel gewoon eerst zeker zijn dat hij dit ook degelijk gezegd heeft voordat overgegaan wordt op onderstaande.

      Ik zou de man in gebreke stellen wegens laster en zijn factuur niet betalen.
      De bal is dan in zijn kamp om iets te doen.

      Comment


      • #4
        Re: Wat zouden jullie doen?

        en daarom wordt je lid van BD!!!! en we horen het maar van een kant hè.
        ga naar een wetswinkel of zo.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Wat zouden jullie doen?

          Gewoon met rust laten en er voor zorgen dat uw werk beter is dan het zijne.
          Hoe meer je er in zit te roeren hoe meer het zal stinken ...
          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

          Comment


          • #6
            Re: Wat zouden jullie doen?

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            en daarom wordt je lid van BD!!!! en we horen het maar van een kant hè.
            ga naar een wetswinkel of zo.
            grt,bouk.
            De allervriendelijkste begroeting van een nieuw lid. Op zijn Hollands?
            Ik ga niet voor gelijk of ongelijk, maar over de manier van antwoord geven.

            Johanuz

            Comment


            • #7
              Re: Wat zouden jullie doen?

              Laat die kerel verder met rust, verspil er verder geen negatieve energie aan, want dat is waar deze mensen op uit zijn. Geloof me gerust: dergelijke amokmakers gooien uiteindelijk toch hun eigen ruiten in.


              Ps:
              en daarom wordt je lid van BD!!!! en we horen het maar van een kant hè.
              ga naar een wetswinkel of zo.
              grt,bouk.
              Deze repliek vind ik grof en ongepast, dit betaamt niet, Bouk !
              Last edited by Petertje; 24 november 2007, 17:33.
              It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

              Comment


              • #8
                Re: Wat zouden jullie doen?

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                en daarom wordt je lid van BD!!!! en we horen het maar van een kant hè.
                ga naar een wetswinkel of zo.
                grt,bouk.
                goedenavond beste man, wat bent u vriendelijk.

                Ik word lid om te horen wat andere fotografen zouden doen, een wetswinkel is hier voorlopig niet aan de orde.
                Verder kan ik hier misschien nog andere dingen opsteken, nietwaar?

                Ik zie geen spoken hoor, de man is wel degelijk bezig met roddelen over ons,maar ik hoef mijn bron hier niet te vermelden.

                Goh, ik weet het écht niet meer, misschien idd beter laten rusten maar ik heb wel zin hem op te bellen en te zeggen dat als hij een probleem heeft met mij, hij dat maar aan mijzelf moet melden.

                Over een factuur is hier geen sprake hoor. Wij werken niet met derden, de klant heeft die ander zelf gecontacteerd.

                Comment


                • #9
                  Re: Wat zouden jullie doen?

                  Als u gaat reageren weet de man dat zijn verwerpelijke praktijken werken en gaat hij er daarom waarschijnlijk mee door, waardoor u dan weer gaat reageren en dan escaleert de zaak naar iets wat u echt niet wil.
                  Als u niet reageert kan hij er waarschijnlijk weinig of geen "plezier" uit halen en zal hij zo goed als zeker vanzelf ophouden en is het probleem opgelost zonder veel erg.
                  Het leven is te kort om u aan zo'n mensen te ergeren en om er uw tijd aan te verspillen! Gewoon negeren dus.
                  http://www.myricreaties.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wat zouden jullie doen?

                    Als uw zaak lijdt onder de roddels, en dat is niet onwaarschijnlijk, kunt u altijd nog klacht indienen wegens laster en eerroof .. u moet dan echter wel met een hard bewijs voor de pinnen komen .. gerechtelijke stappen zijn a priori echter duur, tijd en geldrovend ..

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wat zouden jullie doen?

                      Bouk, nooit gedacht dat ik je ooit op de vingers zou moeten tikken . . . maar bij deze dus wel . . . jouw reactie is echt wel overdreven . . .
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wat zouden jullie doen?

                        Oorspronkelijk geplaatst door noa Bekijk bericht
                        Er werd een andere videograaf ingehuurd. Deze man was vrij bazig tov mij, maar ik heb zijn gecommandeer genegeerd.
                        Wat heeft hij dan gecommandeerd ?
                        Misschien was zijn commando dat je niet voortdurend vlak voor zijn lens mocht staan. Door dit commando te negeren is zijn reportage verknoeid en kan ik begrijpen dat hij je zwart gaat maken.

                        Je bent zuinig met het geven van info over de omstandigheden en dan moet een forum van hoofdzakelijk amateurfotografen je raad geven.

                        Het gaat hier over een geschil tussen beroepsmensen over beroepszaken. Daar houdt een wetswinkel zich niet mee bezig. Daarvoor dienen advocaten.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wat zouden jullie doen?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          Bouk, nooit gedacht dat ik je ooit op de vingers zou moeten tikken . . . maar bij deze dus wel . . . jouw reactie is echt wel overdreven . . .
                          tikjes zijn hard aangekomen hoor.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wat zouden jullie doen?

                            Wij werken niet met derden, de klant heeft die ander zelf gecontacteerd[
                            Als profi is dit een rare gang van zaken !!
                            Ik heb jarenlang videoreportages gemaakt met 3 mensen.
                            Als er een uitviel door bv: ziekte cantacteerde ik zelf een ander waar ik zeker van was.

                            Dat de klant zelf iemand kiest zou wel eens kunnen ruiken naar een doorgestoken kaart.

                            De dag van vandaag moet je zeergoed uitkijken met wie je te maken hebt.

                            Als ik van u was zou ik stiekem die achtergrond eens uitpluizen, zowel van klant als de videoman.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wat zouden jullie doen?

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              en daarom wordt je lid van BD!!!! feit


                              en we horen het maar van een kant hè. feit



                              ga naar een wetswinkel of zo. raad
                              grt,bouk.

                              Begrijp die reactie goed, waarschuwing allerminst

                              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                              Comment

                              Working...
                              X