Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dia show op tv

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dia show op tv

    Hallo
    graag zou ik als beginnend digi mijn foto's op dvd of cd willen branden om dan via dvd speler op tv te laten zien.Nu is mijn vraag in welke resolutie (formaat)kan ik deze best branden om op een 16/9 scherm een mooi beeld te krijgen

    Groetjes P
    Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

  • #2
    Re: Dia show op tv

    neem 100 dpi en zie dat je formaat zeker 1600 pixels op 900 pixels is , dat is zeker goed
    groeten, ddavid

    Comment


    • #3
      Re: Dia show op tv

      Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

      Comment


      • #4
        Re: Dia show op tv

        Oorspronkelijk geplaatst door ddavid Bekijk bericht
        neem 100 dpi en zie dat je formaat zeker 1600 pixels op 900 pixels is , dat is zeker goed
        groeten, ddavid
        Gaat wat veel zijn, gaat op niks trekken op tv..... max 640 op 480 en dan nog
        To make your dreams come true, wake up

        Comment


        • #5
          Re: Dia show op tv

          Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
          Gaat wat veel zijn, gaat op niks trekken op tv..... max 640 op 480 en dan nog
          Hangt het er ook niet van af welke TV , bv een oude beeldbuis of een flat scherm met extr VGA aansluiting ?
          Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
          Web-Albums

          Comment


          • #6
            Re: Dia show op tv

            Hangt het er ook niet van af welke TV , bv een oude beeldbuis of een flat scherm met extr VGA aansluiting ?
            natuurlijk hangt het af van welke TV , de nieuwe types Full HD hebben al een resolutie van 1080 beeldlijnen wat maakt 1920 x 1080 px,
            terwijl type "HD-ready" 1366 x 768 px heeft (komt ongeveer overeen met je computerscherm (1024 x 768 px) ,
            maar waarom gewoon niet eens proberen

            Comment

            Working...
            X