Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

drukte.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • drukte.

    mmmm

    doe mijn best om hier toch wat comentaar te geven op foto's in discussie. nu komer er zoveel foto's bij dat het bijna niet te volgen is. en als je dan zelf al 1tje post krijg je 1 of 2 reacties.

    vind het toch wel spijtig dat er zo weinig reactie komt.

  • #2
    Re: drukte.

    Er wordt aan een oplossing gewerkt, nog even geduld
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Re: drukte.

      Ik verwacht alvast een reactie waarin aangegeven wordt de de geheimzinnig nieuwe forumstructuur hier in de toekomst een oplossing aan probeert te geven.

      Maar ik vermoed dat het zo 'n beetje bij de groeipijnen van 't forum hoort. Zeker wanneer er ineens een grote instroom is van nieuwe bezoekers. Meestal denkt men dan nog (verkeerdelijk) dat men de pretentie niet mag hebben om op andermans foto's te reageren als je 't zelf niet beter kan.
      Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

      Comment


      • #4
        Re: drukte.

        Oorspronkelijk geplaatst door vicberger Bekijk bericht
        Ik verwacht alvast een reactie waarin aangegeven wordt de de geheimzinnig nieuwe forumstructuur hier in de toekomst een oplossing aan probeert te geven.
        De oplossing, zoals reeds getoond op de AV, zal zeker en vast een stuk beter zijn
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #5
          Re: drukte.

          welke voordelen heeft het eigenlijk om lid te zijn van de vzw. ik wil ook wel lid worden. maar vind het dom om voor dit jaar nog te gaan betalen. vanaf januari maak ik me lid.

          Comment


          • #6
            Re: drukte.

            Oorspronkelijk geplaatst door stevy Bekijk bericht
            welke voordelen heeft het eigenlijk om lid te zijn van de vzw. ik wil ook wel lid worden. maar vind het dom om voor dit jaar nog te gaan betalen. vanaf januari maak ik me lid.
            Ik zit met hetzelfde, ik zou heel graag lid willen worden maar vind het zo dom om voor die maand nog te gaan betalen

            Comment

            Working...
            X