Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aalscholver

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aalscholver

    Eindelijk weer eens tijd gehad om aan vogelfotografie te doen; vandaag een bijdrage over de aalscholver genomen vorige zaterdag:of








  • #2
    Re: Aalscholver

    Eerst vind ik de beste.
    Tweede komt mij nogal onnatuurlijk over, o.a. de kleur, maar kan niet echt de vinger leggen op de oorzaak. PS bewerking die niet helemaal goed heeft uitgepakt misschien?
    Mvg
    http://www.filipmineur.be/

    Comment


    • #3
      Re: Aalscholver

      Oorspronkelijk geplaatst door Xander Bekijk bericht
      Eerst vind ik de beste.
      Tweede komt mij nogal onnatuurlijk over, o.a. de kleur, maar kan niet echt de vinger leggen op de oorzaak. PS bewerking die niet helemaal goed heeft uitgepakt misschien?
      Mvg
      Ik denk dat de witbalans je hier in de steek laat.

      Eén en drie zijn knappe vluchtshots.
      Groetjes
      ----JO

      Comment


      • #4
        Re: Aalscholver

        Mooi vastgelegd!

        Had zondag ook zo een vastgelegd in volle vlucht. Weet ik ineens de naam

        Comment


        • #5
          Re: Aalscholver

          Foto's op zich zijn niet verkeerd maar er zijn nog wel een paar opmerkingen die ik wil doen.

          Foto 1 beetje centraal en jammer dat de vleugel tip en net niet op staat.

          foto 2 compo in deze vind ik goed en mooi zo met die paaltjes weglopend uit beeld ,maar snavel en een deel van de staart zij echt overbelicht(jammer)

          foto 3 is iets teveel verscherpt naar mijn idee en volgens mij heb je de lucht aangepast? (verscherping zie witte gloed rondom vogel en lucht bewerking niet netjes gedaan zie vleugel tippen)

          Is opbouwend bedoeld hoor deze opmerkingen.

          Greetz Vmotion
          Durf bijna niks meer te zeggen

          Comment


          • #6
            Re: Aalscholver

            Voorkeur voor de derde
            Mvg Tim

            Comment


            • #7
              Re: Aalscholver

              mooie reeks! nr 1 vind ik het sterkst!

              Comment


              • #8
                Re: Aalscholver

                knappe reeks !voor mij de eerste
                'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                Grtjs, Jacky

                Comment


                • #9
                  Re: Aalscholver

                  mooi close!..ik zou de tweede effe opnieuw omzetten als het een raw-opname is...( de mooiste i.m.o)....mvg!
                  Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

                  http://pallenhoven.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aalscholver

                    De tweede zou mij het meest bekoren, maar er is blijkbaar iets misgegaan met de witbalans. Maar dit is waarschijnlijk toch nog te verhelpen...
                    Greetz, Kariboe
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                    Comment

                    Working...
                    X