Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's scoutsleden online, magda?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's scoutsleden online, magda?

    Ik heb leider bij de skoete en trek in die hoedanigheid al wel is redelijk wa foto's van leden. Nu is mijn vraag, mag ik die online zwieren bij bijvoorbeeld showcase zonder toestemming van de ouders?

  • #2
    Re: Foto's scoutsleden online, magda?

    damagnie!
    Tenzij...je moet eerst schriftelijke toestemming vragen aan de ouders.
    Bv wij ouders van................ geven hierbij toestemming om foto's van ons kind op de chiro (grapje) website te gebruiken.
    Uit ervaring weet ik dat het moeilijk is, soms staat er toevalling een kind bij op de foto die geen toestemming gegeven heeft om op de site te staan...en zo leer je dan het photoshop stempeltje te gebruiken.

    Comment


    • #3
      Re: Foto's scoutsleden online, magda?

      Daar is hier al zoveel over geschreven. Gebruik de zoekfunctie maar eens. En lig er vooral niet van wakker. En laat die schriftelijke toestemming maar vallen.

      Comment


      • #4
        Re: Foto's scoutsleden online, magda?

        denk als de opnamen niet aanstootgevend of denigrerend zijn, het wel kan.
        maar of ze voor Showcase geschikt zijn is nu niet te zeggen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Foto's scoutsleden online, magda?

          Ik beheer de website van een plaatselijk turnkring en maak ook voor hun foto's die dan op de site te zien zijn.
          Op het inschrijvingsformulier hebben wij een vakje voorzien waar de ouders kunnen aankruisen of de foto's op de site mogen of niet.
          Tot nu toe hebben we nog niemand gehad die dat niet wilde.
          Better safe than sorry.
          It's not the size that matters, it's how you use it.
          Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

          Comment


          • #6
            Re: Foto's scoutsleden online, magda?

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            denk als de opnamen niet aanstootgevend of denigrerend zijn, het wel kan.
            Da's zeker!
            Je moet dat immers beschouwen als nieuwsgaring...

            Comment


            • #7
              Re: Foto's scoutsleden online, magda?

              Op de gemeente zijn er verschillende jeugdbewegingen en die hebben allen een website.
              Die mannen zijn fier dat ze daar ook nog activiteitsfoto's kunnen op plaatsen en daar heeft geen enkele ouder al aanstoot aan genomen, integendeel, vaak krijgen ze ook foto's die door de ouders werden genomen om die op het net te plaatsen.
              Valt natuurlijk te bezien wat op de foto staat en of het toelaatbaar is.
              Dus, ik zie niet in waarom het niet zou kunnen ...
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #8
                Re: Foto's scoutsleden online, magda?

                Zeg, wat hebben jullie tegen mijn Magda
                Kijk wanneer er geen, hoe zal ik het nu schrijven, geen foute fotos zijn, zal men daar gewoonlijk geen problemen mee hebben.
                Mijn gedacht maar hé.

                Ps:geen
                gr, eb

                Comment


                • #9
                  Re: Foto's scoutsleden online, magda?

                  Ok, daar kan ik het wel mee doen. Alle foute foto's in het privéarchief en dan zijn er geen problemen.

                  Comment

                  Working...
                  X