Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tip -- aankoop geheugenkaarten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tip -- aankoop geheugenkaarten

    hallo allemaal

    wellicht zijn er onder jullie die op zoek zijn naar geheugenkaarten, heb vandaag een site gevonden waar jullie alles kunnen vinden, denk ik toch

    ik weet niet of deze tip hier misplaatst is, ik kon niet beter
    dus moderator indien verkeerd je weet wat doen hé


    dit is de link naar de site, misschien kunnen we gemeenschappelijk een koop doen??


    ZIE MEMORY CORP

    GROETEN EN SUCCES

    paul

  • #2
    Re: tip -- aankoop geheugenkaarten

    Memory Corp CF-kaarten? Nooit van gehoord, is dit wel betrouwbaar?
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: tip -- aankoop geheugenkaarten

      Hallo,

      Memory corp zal het failliete bedrijf zijn, waarschijnlijk hebben zij er hun sticker opgeplakt
      maar ze hebben er toch de benaming compact flasch aan gegeven volgens de verkoopsite

      is enkel een tip je maakt er natuurlijk van wat je zelf wil

      Comment


      • #4
        Re: tip -- aankoop geheugenkaarten

        Op bv kavel 944 kan je zien dat het blanco merkloze CF-kaarten zijn.
        Het zouden in principe zelfs Sandisk kaartjes kunnen zijn. Tijdens de produktie worden van iedere batch samples getest. Indien deze samples niet 100% voldoen, dan wordt de hele batch merkloos verkocht. Dat is voor de fabrikant goedkoper dan dat ieder kaartje moet getest worden op 100% kwaliteit.

        Ook kavel 2141 is zéér interessant. Een DIGITAAL Canon reflextoestel T70 met bijhorende lenzen. Waag je kans. Er is nog maar 1 bod op gedaan van 60€

        Is op de veilingsite aangepast naar ANALOOG Canon reflextoestel
        Last edited by notex; 25 november 2007, 04:45.

        Comment


        • #5
          Re: tip -- aankoop geheugenkaarten

          Een tijdje geleden is hier een "grote" verkoop geweest van Memory Corp kaartjes , (ff de zoek functie gebruiken als je meer wil weten ) ik heb er dan ook 2 gekocht van 2GB 133x ewel ze zijn niet meer weg te slaan uit mijne canon. Ik heb zelfs het gevoel dat ze sneller zijn dan mijn Veeeeeel duurder gekochte Sandisk van 1Gb ( die 70euro , MC samen 40euro)
          [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

          Comment


          • #6
            Re: tip -- aankoop geheugenkaarten

            Neem toch geen risico met goedkope cf kaartjes, blijf bij een merk, hoeft echt geen A merk te zijn. Maar die witte produkten, daar vertrouw ik in ieder geval mijn once in a lifetime beelden NIET aan toe!
            Geheugen is toch echt niet zo duur meer?

            Comment


            • #7
              Re: tip -- aankoop geheugenkaarten

              voor mij als student wel hoor

              4*70 = 280

              tegenover 40euro... scheelt veel ...

              en ja ze zijn tegenwoordig goedkoper geworden.
              [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

              Comment


              • #8
                Re: tip -- aankoop geheugenkaarten

                Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
                Een tijdje geleden is hier een "grote" verkoop geweest van Memory Corp kaartjes , (ff de zoek functie gebruiken als je meer wil weten ) ik heb er dan ook 2 gekocht van 2GB 133x ewel ze zijn niet meer weg te slaan uit mijne canon. Ik heb zelfs het gevoel dat ze sneller zijn dan mijn Veeeeeel duurder gekochte Sandisk van 1Gb ( die 70euro , MC samen 40euro)
                Ik heb er toen ook zo 2 gekocht, en die zitten sindsdien tot grote tevredenheid continu in mijn Canonnen
                David Leemans
                Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: tip -- aankoop geheugenkaarten

                  Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                  Neem toch geen risico met goedkope cf kaartjes, blijf bij een merk, hoeft echt geen A merk te zijn. Maar die witte produkten, daar vertrouw ik in ieder geval mijn once in a lifetime beelden NIET aan toe!
                  Geheugen is toch echt niet zo duur meer?
                  Inderdaad, koop enkel de capaciteit aan kaartjes die je echt nodig hebt.
                  Groetjes Steco

                  Comment


                  • #10
                    Re: tip -- aankoop geheugenkaarten

                    +1 extra
                    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

                    Comment


                    • #11
                      Re: tip -- aankoop geheugenkaarten

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                      Neem toch geen risico met goedkope cf kaartjes, blijf bij een merk, hoeft echt geen A merk te zijn. Maar die witte produkten, daar vertrouw ik in ieder geval mijn once in a lifetime beelden NIET aan toe!
                      Geheugen is toch echt niet zo duur meer?
                      No offence, maar er ooit al eens bij stil gestaan dat zelfs de sandisk kaartjes van de band komen zonder een label op?
                      En by the way, profiteer van de aanbiedingen bij jorisco, vooral de high speeds zijn echte koopjes. Memory Corp is nu overgenomen door Optimem (what's in a name) en het volledige gamma blijft bestaan.
                      De ProX reeks is en blijft een echte aanrader.
                      Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

                      Comment


                      • #12
                        Re: tip -- aankoop geheugenkaarten

                        Oorspronkelijk geplaatst door jupilleke Bekijk bericht
                        En by the way, profiteer van de aanbiedingen bij jorisco, vooral de high speeds zijn echte koopjes.

                        niet vergeten dat er 17% veilingskosten + 21%BTW bijkomt....

                        en dan is het niet meer zo interessant, vind ik...

                        Comment


                        • #13
                          Re: tip -- aankoop geheugenkaarten

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sjillie Bekijk bericht
                          niet vergeten dat er 17% veilingskosten + 21%BTW bijkomt....

                          en dan is het niet meer zo interessant, vind ik...
                          kweenie:

                          Compact Flash Card High Speed III x133
                          13 stuks 4GB CF HIGH SPEED MC4GBCFLS3

                          voor in totaal (kosten inbegrepen) 175 €, wat nog geen 13.5/stuk is..... Ik weet niet wat jullie definitie van "een koopje" is, maar voor mij is dat heel goedkoop.
                          Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

                          Comment


                          • #14
                            Re: tip -- aankoop geheugenkaarten

                            Hierin moet ik jupilleke GROOT gelijk geven, maar inderdaaad er zijn kosten en BTW die je tenslotte overal betaald natuurlijk




                            Compact Flash Card High Speed III x133
                            13 stuks 4GB CF HIGH SPEED MC4GBCFLS3

                            voor in totaal (kosten inbegrepen) 175 €, wat nog geen 13.5/stuk is..... Ik weet niet wat jullie definitie van "een koopje" is, maar voor mij is dat heel goedkoop.
                            __________________

                            Comment

                            Working...
                            X