Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IS wauw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • IS wauw

    heb mijn juist mijn eerste lens met IS aangeschaft (100-400) en ik moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk ben van de prestaties die die IS neerzet. Nooit gedacht dat het zo effectief zou zijn, zowel voor de foto's als voor het zoekerbeeld. Je zoekerbeeld wordt zalig rustig zonder trillen eens je de IS inschakelt, een voordeel dat je niet hebt bij beeldstabilisatie in een body zoals andere merken
    ik wou het gewoon even kwijt

    nu nog maar wachten op canons 24-70 2.8 IS , als die er ooit komt
    5DmkIII en wat glas

  • #2
    Re: IS wauw

    Mijn eerste IS-lens was de 28-135 (die heb ik ondertussen verkocht). Daarna heb ik een 100-400 L IS gekocht, en die gebruik ik al meer dan 3 jaar.

    Ondertussen zijn er nog een 24-105 f4 L IS, een 70-200 f2,8 L IS en een EF-S 17-55 f2,8 IS bijgekomen, ik ben dus ook overtuigd van de voordelen van beeldstabilisatie.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: IS wauw

      Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
      heb mijn juist mijn eerste lens met IS aangeschaft (100-400) en ik moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk ben van de prestaties die die IS neerzet. Nooit gedacht dat het zo effectief zou zijn, zowel voor de foto's als voor het zoekerbeeld. Je zoekerbeeld wordt zalig rustig zonder trillen eens je de IS inschakelt, een voordeel dat je niet hebt bij beeldstabilisatie in een body zoals andere merken
      ik wou het gewoon even kwijt

      nu nog maar wachten op canons 24-70 2.8 IS , als die er ooit komt
      Matthias,

      Dit is een objectief met prima prestaties, je zal er zeker geen spijt van krijgen.
      Ik wens je er alle succes mee.

      Groeten
      http://www.torekefoto.be

      Comment


      • #4
        Re: IS wauw

        Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
        heb mijn juist mijn eerste lens met IS aangeschaft (100-400) en ik moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk ben van de prestaties die die IS neerzet. Nooit gedacht dat het zo effectief zou zijn, zowel voor de foto's als voor het zoekerbeeld. Je zoekerbeeld wordt zalig rustig zonder trillen eens je de IS inschakelt, een voordeel dat je niet hebt bij beeldstabilisatie in een body zoals andere merken
        ik wou het gewoon even kwijt

        nu nog maar wachten op canons 24-70 2.8 IS , als die er ooit komt
        IS rulezzzz, ik koop niks meer zonder!

        Comment


        • #5
          Re: IS wauw

          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          IS rulezzzz, ik koop niks meer zonder!
          Ik ook niet, zeker geen Body
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment

          Working...
          X