Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaiser Chiefs - Lotto Arena

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kaiser Chiefs - Lotto Arena

    Spetterend concert van de Kaiser Chiefs in de Lotto Arena. Met weinig, maar creatief licht en een stomende ambiance vanaf het eerste nummer.









  • #2
    Re: Kaiser Chiefs - Lotto Arena

    Die 2 laatsten vind ik heel sfeervol
    www.janvandenbulck.com

    Comment


    • #3
      Re: Kaiser Chiefs - Lotto Arena

      originele opnames ...
      de tweede is prachtig van "sfeer" ...
      de eerste boeit me dan weer door de originele compositie ...

      diti is top-werk van een to-concert-fotograaf !

      jammer genoeg kon ik er niet bij zijn ....
      Nikon D80 + MBD80 + met twee zoomlenzen
      http://www.flickr.com/photos/bellybouncer/

      Comment


      • #4
        Re: Kaiser Chiefs - Lotto Arena

        Ja, had er ook graag bijgeweest.
        Maar concerten in lotto en sportpaleis zijn blijkbaar niet makkelijk.
        Der zijn nog zo'n paar concerten dat ik graag zou doen begin volgend jaar maar dat ik weet dat het niet zal lukken

        toch super foto's
        welke sluitertijd haalde jij met dit licht? Ik veronderstel met de 70-200?
        WWW.JOPIX.BE
        Just one click away...

        Comment


        • #5
          Re: Kaiser Chiefs - Lotto Arena

          1 voor de compo en 2 voor de sfeer! En 't was idd een fijn concert!

          btw, heb je er ook van de Silversun Pickups?

          Comment


          • #6
            Re: Kaiser Chiefs - Lotto Arena

            Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
            Ja, had er ook graag bijgeweest.
            Maar concerten in lotto en sportpaleis zijn blijkbaar niet makkelijk.
            Der zijn nog zo'n paar concerten dat ik graag zou doen begin volgend jaar maar dat ik weet dat het niet zal lukken

            toch super foto's
            welke sluitertijd haalde jij met dit licht? Ik veronderstel met de 70-200?
            Hey Jonesy!

            Ik ben vergeten er wat info bij te zetten. Hier gaan we dan:

            Algemeen: 2 Canon 5D's, allebei op 1250 ISO, één met de 28-70 L f2,8 en één met de 70-200 L f2,8 non-IS. Op volle opening uiteraard, diafragmavoorkeuze. Alles in RAW, geconverteerd met Phase One.

            Foto 1: 1/400 sec. op 73 mm brandpuntsafstand
            Foto 2: 1/500 op 90 mm brandpuntsafstand
            Foto 3: 1/1300 (!) 70 mm brandpuntsafstand (kan dus één van beide lenzen zijn geweest).

            Nog een paar extra Chiefs-beelden te zien op www.concertpix.be, bij 'Recent Concerts'

            Tot binnenkort in Antwepren nog eens en veel suc6

            Comment


            • #7
              Re: Kaiser Chiefs - Lotto Arena

              Oorspronkelijk geplaatst door Inge1902 Bekijk bericht
              1 voor de compo en 2 voor de sfeer! En 't was idd een fijn concert!

              btw, heb je er ook van de Silversun Pickups?
              Thanks! Nee, ik zou eens moeten leren ook tijdens de voorprogramma's nog wat te werken... Sorry!

              Comment


              • #8
                Re: Kaiser Chiefs - Lotto Arena

                Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
                Thanks! Nee, ik zou eens moeten leren ook tijdens de voorprogramma's nog wat te werken... Sorry!
                tsk tsk...

                Comment


                • #9
                  Re: Kaiser Chiefs - Lotto Arena

                  2de vind ik ook de beste, mooi licht de eerste daarintegen doet mij echt niks.
                  Bij de derde ligt er precies een 'soft touch' sfeertje boven, als het over concerten gaat mag het wel wat ruiger zijn

                  Zonder laddertje, het is eens iets anders hé

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kaiser Chiefs - Lotto Arena

                    die waar hij omhoog wijst met zijne vinger op uw site vind ik de beste

                    ik veronderstel dat de shoottijd weeral heel kort was want uw werk kennende hadden der wel andere en betere platen uitgekomen indien er tijdens de hele set mocht gefotografeerd worden , of slaag ik den bal er hier compleet naast?

                    pas op kvind ze ni slecht ze , maar het lijken vlugge shots, waardoor de compos enz wat minder van de concerfoto kwaliteit zijn
                    www.kemizz.com
                    Brand new Blog
                    kemizzdotcomonflickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kaiser Chiefs - Lotto Arena

                      Oorspronkelijk geplaatst door kemizz Bekijk bericht
                      die waar hij omhoog wijst met zijne vinger op uw site vind ik de beste

                      ik veronderstel dat de shoottijd weeral heel kort was want uw werk kennende hadden der wel andere en betere platen uitgekomen indien er tijdens de hele set mocht gefotografeerd worden , of slaag ik den bal er hier compleet naast?

                      pas op kvind ze ni slecht ze , maar het lijken vlugge shots, waardoor de compos enz wat minder van de concerfoto kwaliteit zijn
                      Ja, die met die vinger vind ik zelf ook mooi, maar wat klassieker. Opnametijd zàt trouwens: 3 nummers. Uit de 230 shots zijn er 50 behouden die ik zelf bruikbaar vond. Daartussen zitten er nog een heleboel (zoals die met die groene lichtstralen op de site) die meer aansluiten bij wat ik hier al eens post, maar ik wou deze keer eens een andere kant van mijn werk laten zien (zie bvb. ook Goldfrapp en Dépèche Mode). Bedankt voor de reactie.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kaiser Chiefs - Lotto Arena

                        Oorspronkelijk geplaatst door Inge1902 Bekijk bericht
                        1 voor de compo en 2 voor de sfeer! En 't was idd een fijn concert!

                        btw, heb je er ook van de Silversun Pickups?
                        Ik was er ook en heb er wel : http://wannabes.be/2007/11/18/jakobi...kaiser-chiefs/
                        (foto's van mij zijn die van de voorprogramma's met uitzondering van de laatste SSP en +- de eerste helft van de kaiser chiefs)


                        Mooie foto's met voorkeur voor de 2de!
                        Last edited by Typhon-; 18 november 2007, 11:06.
                        Canon eos 350D - 18-55mm - Canon Powershot G5 voor het gevaarlijker werk

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kaiser Chiefs - Lotto Arena

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jakke Luchtgitaar Bekijk bericht
                          Die 2 laatsten vind ik heel sfeervol
                          daar volg ik je volledig!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kaiser Chiefs - Lotto Arena

                            Jammer dat niemand zijn 'jump' lijkt te hebben, kheb al enkele fotowebsites bekeken maar nog nergens gezien

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kaiser Chiefs - Lotto Arena

                              Zou mij verbazen. Ik was er niet bij, maar de zanger kennende... Die hangt meer in de lucht dan met zijn voeten op 't podium :-)
                              www.YourConcertShots.com

                              Comment

                              Working...
                              X