Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograferen in 't Sportpaleis....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograferen in 't Sportpaleis....

    deze avond Mister Bryan Adams in 't Antwerpse Sportpaleis.
    Weet er iemand of fotograferen toegelaten is?

    groeten,
    Luc

  • #2
    Bij mijn weten is in het sportpaleis het fotograferen tijdens zulke optredens nooit toegestaan. Een van mijn vrienden is de huisfotograaf van het sportpaleis en die mogen gedurende de eerste twee nummers fotograferen van aan de PA (ongeveer 35 meter afstand van het podium) zonder flits. Benodige lens om iets of wat mee naar huis te brengen 600 mm 5,6 op 1600 ISO.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Laats binnengeraakt met mijn ps a40, dus compact cameratje's kunnen wel, maar ik weet niet of je grotere camera's kunt binnen smokkelen.
      Godspeed You, Black Emperor!

      Comment


      • #4
        gewoon eens bellen naar het sportpaleis - daar zullen ze je wel kunnen helpen ...



        ik zou het er in ieder geval niet op wagen ... veel te veel volk en zulke supersterren kunnen er meestal niet mee lachen en hebben meestal vrij potige security mensen bij ...

        mvg,
        Giant Pat
        Do or Do Not - There is no try ...
        www.giantpat.be

        Comment


        • #5
          Originally posted by giantpat
          gewoon eens bellen naar het sportpaleis - daar zullen ze je wel kunnen helpen ...



          ik zou het er in ieder geval niet op wagen ... veel te veel volk en zulke supersterren kunnen er meestal niet mee lachen en hebben meestal vrij potige security mensen bij ...

          mvg,
          Giant Pat
          Je hebt gelijk... zal het maar uit mijne kop zetten...

          take care
          Luc

          Comment


          • #6
            kwil je trouwens niet teleur stellen, maar Brian Adams is niet echt denderend live...zangkwaliteit ok, maar qua podiumact en belichting, heel erg pover.....
            Toen ik ging de laatste keer dat hij hier was, bestond de hele podiumact uit twee man en 8 spots...

            Stef

            Comment


            • #7
              Originally posted by clash
              deze avond Mister Bryan Adams in 't Antwerpse Sportpaleis.
              Weet er iemand of fotograferen toegelaten is?
              Staat aangegeven dat het verboden is.
              Maar tijdens Paul Mac Carney werd er niet opgetreden tegen mensen die foto's maakten vanaf het midden, vlakbij het podium.
              regelmatig zag je ook flitjes.
              Moet zeggen tijdens bvb sinterklaas, dat mijn vrouw met de canon G1 er niet echt in geslaagd is om "geslaagde" foto's te maken.
              De afstand is te groot om goede foto's te maken.
              Tijdens ketnet cool (ook in het sportpaleis) kon ik vrij kort bij het podium komen, en vrij foto's nemen, maar door onvoldoende flits was het restultaat maar flauw. En zonder flits te troebel.
              Als je dus ergens in de tribune zit heb je volgens mij weining kans om een deftige foto te maken bij gebrek aan licht.
              Homepage Asterix

              Comment


              • #8
                Ik heb er me dus niet aan gewaagd... hoewel er met nen 10D in combinatie met 70-200 f2.8 toch deftige foto's moeten te maken zijn.

                En heb achteraf gezien geen spijt dat ik de camera niet bij had... dit was een concert om van te genieten... hetgeen ik dan ook uitgebreid heb gedaan. Bryan Adams is klasse!
                Luc

                Comment


                • #9
                  tja, maar dan zo staan springen en opgaan in het optreden met je camera rond je nek ... ook niet ideaal!!

                  mvg,
                  Giant Pat
                  Do or Do Not - There is no try ...
                  www.giantpat.be

                  Comment


                  • #10
                    en kwestie van temperatuursverschillen en de daarmee gerelateerde condensvorming is het ook een aanslag op je geliefde kleinood denk ik...

                    Stef

                    Comment


                    • #11
                      Dat is zo... wij willen van alles een foto maken... en de camera overal bijhebben... beroepsmisvorming?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fotograferen in 't Sportpaleis....

                        Ben binnengeraakt met mijn toestel!
                        Niet 100% TOP-foto's maar 't valt nog mee... of ben ik fout?

                        enkele foto's in deze topic:


                        groetjes,

                        Comment

                        Working...
                        X