Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MIKA @ vorst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • MIKA @ vorst





    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

  • #2
    Re: MIKA @ vorst

    Mooie

    Ook interessanter om te zien dan wat ze in de krant steken, omdat die perse heel den dekor er mee bij op willen. Lichte voorkeur voor het moment in de derde, maar alledrie goed
    pixelpusher

    Comment


    • #3
      Re: MIKA @ vorst

      compo van de tweede vind ik niet echt bijzonder, met de micro zo vlak voor de mond! Voorkeur voor de derde.

      Comment


      • #4
        Re: MIKA @ vorst

        Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
        compo van de tweede vind ik niet echt bijzonder, met de micro zo vlak voor de mond! Voorkeur voor de derde.
        Door de vorm van het podium en het groot aantal fotografen kon ik mij niet beter opstellen. Had ik geweten dat hij zo aan een piano ging zitten, dan ging ik me wel rechts van het podium gaan opstellen.

        vanavond reeks 2
        WWW.JOPIX.BE
        Just one click away...

        Comment


        • #5
          Re: MIKA @ vorst

          Heel knappe reeks!!!
          voorkeur voor de derde...

          btw.
          hoe geraak je zo dicht bij dat podium en krijg je de toestemming om te mogen fotograferen?
          *www.InPuT79.be*
          Canon eos 60D// Tokina 12-24mm f4, Canon EF 17-40mm f4L, Canon 50mm f1.8 mkI, Canon EF 70-200mm f2.8 L USM, Canon 85mm f1.8

          Comment


          • #6
            Re: MIKA @ vorst

            in opdracht van Damusic.be

            er waren trouwens 12 fotografen aanwezig.
            nog iemand van DB? Ik heb wat staan zwieren met mijn 'strap' van DB om reacties los te krijgen maar niemand...
            WWW.JOPIX.BE
            Just one click away...

            Comment


            • #7
              Re: MIKA @ vorst

              reeks 2 hier te vinden

              alvast bedankt voor de reacties, altijd leuk te horen wat andere fotografen er van vinden ipv familie en vrienden.
              WWW.JOPIX.BE
              Just one click away...

              Comment


              • #8
                Re: MIKA @ vorst

                Inderdaad jammer van de mic bij de tweede foto, maarja je kan natuurlijk niet alles hebben, er zijn nog meer mensen die plaatjes willen schieten. Eerlijk is eerlijk, je hebt het verder wel erg goed gedaan (hij had die mic gewoon niet precies zo moeten hebben staan etc etc ). De eerste is wel een goede sfeerzetter!

                Comment

                Working...
                X