Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hyperlinks aanklikken --> opgelost ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hyperlinks aanklikken --> opgelost ??

    Beste,

    sedert kort worden op mijn PC de aangeklikte hyperlinks niet meer geopend. Ook vanuit Outlook express berichten kan ik geen hyperlink meer openen? Is er hier een simpele uitleg voor of moet ik het verder zoeken??

    Een computerleek
    Groeten
    Dirk

  • #2
    Dat is vreemd, had ik een paar uur geleden ook maar dan in Outlook, nu alles weer ok

    Comment


    • #3
      Is InternetExplorer je default browser of heb je recent misschien een andere browser geïnstalleerd ?
      Zie evt :
      Microsoft support is here to help you with Microsoft products. Find how-to articles, videos, and training for Microsoft Copilot, Microsoft 365, Windows, Surface, and more.
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Hallo,

        dat probleem heb ik een tijdje terug ook gehad; bij mij is het geëindigd in een format c en re-install van Windows. Was mijn eigen schuld, beetje gaan rommelen in m'n register zonder backup te maken.
        Heb rond dit thema wel deze support van Microsoft zelf gevonden : http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q281679
        Het volgende progje downloaden en draaien werd me ook aangeraden, maar zoals gezegd, bij mij waren het vijgen na Pasen.
        http://download.microsoft.com/download/msninvestor/Patch/1.0/WIN98/EN-US/mcrepair.EXE

        Hopelijk heb je er iets aan!

        Groetjes,
        Jean-Paul

        Comment


        • #5
          Krijg je wel een nieuw (blanko of doorzichtig) scherm te zien? Heb ik twemaal last van gehad. Komt door een nieuwere versie van oleout32.dll. Is wrak.


          Originally posted by ddenolf
          Beste,

          sedert kort worden op mijn PC de aangeklikte hyperlinks niet meer geopend. Ook vanuit Outlook express berichten kan ik geen hyperlink meer openen? Is er hier een simpele uitleg voor of moet ik het verder zoeken??

          Een computerleek
          Groeten,
          Ronald
          http://fotografie.jouwweb.nl/

          Comment


          • #6
            Originally posted by filipo
            Is InternetExplorer je default browser of heb je recent misschien een andere browser geïnstalleerd ?
            Zie evt :
            Microsoft support is here to help you with Microsoft products. Find how-to articles, videos, and training for Microsoft Copilot, Microsoft 365, Windows, Surface, and more.

            Dit is inderdaad de meest voorkomende fout en eenvoudig recht te zetten.

            Verder kan je eens gaan kijken of de koppelingen naar programma's nog wel correct zijn.

            Ga naar "mijn computer", Extra/mapopties: bestandstypen.

            Scroll naar URL:Hypertext Transfer Protocols, selecteer en klik op geavenceerd en bewerken:
            Controleer hier bij "toepassing die voor de actie wordt gestart" het volgende staat:

            "C:\PROGRAM FILES\INTERNET EXPLORER\iexplore.exe" -nohome

            Hetzelfde geldt voor URLopher

            DDE aangevinkt en deze instellingen: "%1",,-1,0,,,,
            Toepassing: IExplore
            DDE - opdracht als de toepassing niet is gestart: WWW_OpenURL

            Alvast een kleine moeite om deze instellingen na te lopen en eventueel aan te passen.



            Hombre

            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

            Comment


            • #7
              IE is de standaardbrowser, er is geen nieuwe geinstalleerd.

              Ik krijg geen blancoscherm, er volgt geen enkele reactie op het aanklikken.

              De instellingen staan zoals aangegeven door Hombre.

              Heb deze morgen nog een volledige scan uitgevoerd dewelke geen virussen detecteerde. Het is wel zo dat sinds dezelfde periode de live update van Norton eveneens een fout geeft. (Ik heb manueel de meest recente dat-file gedownload.

              Ik zal toch nog even zoeken en wachten voor een format C want dat is toch een heel lastige karwei.


              Heb daarnet eens het artikel doorgenomen uit Clickx : de lenteschoonmaak en als eerste alle tijdelijke bestanden verwijderd zoals beschreven en hierna had ik het probleem niet meer. Opgelost ????? Mogelijks kwam het probleem door een of andere cookie ???

              Dank

              Groeten
              Dirk

              Comment


              • #8
                Het is de keer niet dat de tijdelijke bestanden voor problemen zorgen, wel de eerste keer het aanklikken daar ook mee te meken hebben. Iemand vertelde hier eens dat het een fout is in XP.

                Comment


                • #9
                  Hoi,

                  Het zal je probleem waarschijnlijk niet oplossen, maar je weet maar nooit...

                  Heb je al eens dubbel geklikt op een link ?

                  Groeten,
                  550D - Canon 15-85 f/3.5-5.6 IS USM - Tamron SP 90 mm F2.8 Di VC USD Macro 1:1 - Tamron SP 70 300 mm f4 5.6 di vc usd
                  http://www.photos-by-gianni.be

                  Comment

                  Working...
                  X