Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anne Clark - Heerlen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Anne Clark - Heerlen

    Gisteren naar Holland geweest in Heerlen. Lightshow = No words !! Zaal vol !!

    Support: Lilian Hak

    D200
    1/30
    f2.8
    44mm
    ISO800
    Spot



    Rainer von Vielen Solo

    D200
    1/125
    f2
    50mm
    ISO800
    Spot



    En eindelijk Anne Clark

    D200
    1/40
    f2.2
    50mm
    ISO800
    Spot



    of
    Last edited by OllieC; 10 november 2007, 20:17. Reden: fotos
    Ollie
    www.olliec.be

  • #2
    Re: Anne Clark - Heerlen

    Ik zeg

    Ik ben vandaag naar een optreden geweest van een onbekend groepje in een jeugdhuis in Vilvoorde. De reden was om concertfotografie te oefenen.
    Er was een kleine lichtinstallatie in de zaal maar met een D50 op ISO 1600 en een 50mm op 1.8 was het toch te donker. Soms moest ik naar 1/25 om toch een deftige foto te krijgen. Het was een punk groepje dus stonden die mannen ook niet altijd still op het podium.
    Uw fotos vind ik daarom geslaagd! (Bedankt ook om de info onder elke foto te zetten!)
    Greetz,
    William

    Comment


    • #3
      Re: Anne Clark - Heerlen

      Hello William,

      Geen probleem voor de EXIFs.
      Oh, ik heb heb een ding vergeten te zeggen:
      Deze keer, GEEN white balance op de mic. Fotos zijn "as is". No post process, nothing !!
      Ollie
      www.olliec.be

      Comment


      • #4
        Re: Anne Clark - Heerlen

        deze konde heel wa scherper eh ...
        fotos hebben wel wa sfeer , maar

        als je spotmeter je niet minimum een 60ste geeft , dan moet ge al vrij veel geluk hebben om er nog een scherpe foto aan over te houde (of op statief staan )

        iso 800 , ja ik ga daar ook zelden over met nikon , maar da stoort me ni ,

        camera in M mode zette en bvb op een 60ste of iets trager (ma dan moet er al VR bij zijn ) en dan rustig en geduldig wachten tot er een lichteke aangaat
        www.kemizz.com
        Brand new Blog
        kemizzdotcomonflickr

        Comment


        • #5
          Re: Anne Clark - Heerlen

          Oorspronkelijk geplaatst door kemizz Bekijk bericht
          deze konde heel wa scherper eh ...
          fotos hebben wel wa sfeer , maar

          als je spotmeter je niet minimum een 60ste geeft , dan moet ge al vrij veel geluk hebben om er nog een scherpe foto aan over te houde (of op statief staan )

          iso 800 , ja ik ga daar ook zelden over met nikon , maar da stoort me ni ,

          camera in M mode zette en bvb op een 60ste of iets trager (ma dan moet er al VR bij zijn ) en dan rustig en geduldig wachten tot er een lichteke aangaat
          euuh... nog scherper.. bedoel je een DIA Misschien heb ik niet de scherpste gekozen (niet zeker) zijn ze allemaal onscherp ??... op mijn flickr zal je misschien iets beter vinder.

          ISO 800, tja, heb weel een paar op 400 maar de lightshow was een echt hell.

          Heb wel ook een paar in M getrokken maar die zijn niks waard. Als ik moest vrijdag wachten tot een licht aanga zou ik geen fotos hebben
          Ollie
          www.olliec.be

          Comment


          • #6
            Re: Anne Clark - Heerlen

            nee tis vooral bij nr 1 en drie, wat logisch is als je de sluitertijd bekijkt ...

            bij ne groothoek geeft da allemaal zo ni (ik heb soms haarscherpe beelde met de fisheye op 1/10 , ale alleszinds die lijken toch scherp
            www.kemizz.com
            Brand new Blog
            kemizzdotcomonflickr

            Comment

            Working...
            X