Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe gebruiker

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwe gebruiker

    Hallo,

    Ik ben hier dus nieuw. Heb net een Canon 400D 18-55 gekocht.

    Ik ben nog een leek op het gebied van fotografie.
    Lees: ik ken er echt helemaal niets van.
    Het enige dat ik al gedaan heb is fotoos genomen met mijn gsm.

    Welke lectuur schaf ik me nu het best aan?
    Waar moet ik in het beging vooral op letten?
    Ook zou ik graag een cursus volgen maar weet niet goed waar, liefst in de geburen van Sterrebeek.

    Alvast bedankt voor de reacties!
    canon

  • #2
    Re: nieuwe gebruiker

    Verplaatst naar gepaster forumonderdeel
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: nieuwe gebruiker

      Van harte welkom,

      Ik heb enkele maanden geleden hetzelfde toestel gekocht en vind dit tot nader order nog steeds een goede keuze.

      Het meest noodzakelijke boek heb je al, DE HANDLEIDING.
      Neem deze eens grondig door met het toestel bij de hand, dan ben je al een stap verder en kan je gaan oefenen.
      Gaandeweg zal je zien dat de foto's beter en beter worden.

      Daarnaast is er nog een boek geschreven specifiek voor dit toestel (ik heb het gevonden in de Macro.
      Ik kan wel eens kijken voor het isdn nummer indien het je zou interesseren.

      Veel succes!

      Comment


      • #4
        Re: nieuwe gebruiker

        Eerst en vooral welkom en proficiat met de nieuwe aankoop.

        Lectuur zou ik nog niet te veel mee bezig zijn, als je iets wil weten kijk eens rond hier op BD zijn veel topics voor starters waar je enorm veel bijleert, alsook online cursussen.