Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zennepop 2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zennepop 2008

    Hallo

    Een paar weekends terug op zennepop foto's kunnen nemen en dit is dan het resultaat.
    Kben zelf niet 100% tevreden, maar kan altijd beter hé.







    Voor meer foto's van zennepop
    www.driespeetersphotography.blogspot.com
    www.driespeetersphotography.be

  • #2
    Re: zennepop 2008

    ela dries,

    nr 2 vindek hiervan het tofst,
    die rood gele tent en vooral het licht daardoor gaf ni altijd zo een schoon effect eh ...

    maar kwist niet dat gij daar al een jaar op voorhand waard
    www.kemizz.com
    Brand new Blog
    kemizzdotcomonflickr

    Comment


    • #3
      Re: zennepop 2008

      nr 1 is bijzonder knap, al zou ik liever nog iets meer doortekening gezien hebben. In alle geval, qua compo en timing super. Ook de ronduit ongelukkige tent-doek kleuren zijn hier vertaald naar prima diagonalen, die zeker het beeld ten goede komen. De andere 2 vind ik persoonlijk iets te statisch, met een beetje een gebrek aan expressie. Maar zeker niet slecht
      Last edited by yowan-kenobi; 26 oktober 2007, 09:54.

      Comment


      • #4
        Re: zennepop 2008

        De eerste foto heeft en prachtige compositie mede door het zeildoek (van de circustent?). Lekkere kleurtjes en veel expressie.

        De expressie mis ik in de tweede opname. Voor mij is het een portret van iemand met een helm op. Ik zie nog wel een puntje van een gitaar. Jammer dat die gitaar en de handen van de zanger er niet op staan. Met name ben ik geïnteresseerd in de handen, want -ik vind dat- de handen bij een gitarist enorm van belang zijn. Uit de stand, houding en expressie van de hand wil ik kunnen zien of hij lead of slaggitaar speelt (instrument is secundair).

        Uit de laatste opname kan ik in het geheel niet opmaken wat de gefotografeerde doet, welke functie hij in het geheel heeft. Is het een presentator, een (begeleidend) zanger, een zanger met gitaar, etc.? Indien het een zanger is, is bij popfotografie de (veelal door emotie geforceerde) stand van de handen (de expressie) enorm van belang.

        Ik hoop dat mijn opmerkingen niet als afkraken gezien worden. Het is opbouwend bedoeld voor iemand die laat blijken dat hij veel van fotograferen weet. Het gaat nu nog om dat extra's. Extra's die de foto's doen uitspringen boven het gemiddelde.
        Last edited by Peterdep; 26 oktober 2007, 09:34.

        Comment


        • #5
          Re: zennepop 2008

          aiai
          Twas Zennepop 2007

          ja de tent was een soort "circustent" met rode en gele strepen, niet echt dé gredroomde achtergrond van elk optreden. maar ja, je kan er alleen het beste van maken he.

          merci voor de positieve reacties, kheb er echt veel aan om het eens vanuit een ander perspectief te zien.

          Merci

          Voor meer foto's van Zennepop 2007
          www.driespeetersphotography.blogspot.com
          www.driespeetersphotography.be

          Comment

          Working...
          X