Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zoom.nl - artikel over scherpte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zoom.nl - artikel over scherpte

    Het magazine Zoom.nl heeft een artikel uitgebracht in zijn september/oktobernummer over scherpte bij fotograferen. ben er naar op zoek, maar vind het magazine nergens meer (ben van Brussel daarenboven, nederlandstalige tijdschriften vind je hier al mider).

    Heeft er iemand dit artikel toevallig ter beschikking (via pdf ofzo?). Dat over groothoekfotografie vind ik anders ook wel leuk!
    Vriendelijke groeten, Sven
    Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

  • #2
    Re: zoom.nl - artikel over scherpte

    ik denk dat je moet opassen met zulke vragen. ik denk dat je hoogstens kan vragen of niemand je het exemplaar van Zoom wil verkopen of uitlenen...
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: zoom.nl - artikel over scherpte

      Ben je al is gaan kijken bij Standaart boekhandel? Einde nieuwstraat in Brussel.
      In GB en delhaize vind je ze ook.
      Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

      Comment


      • #4
        Re: zoom.nl - artikel over scherpte

        Ik wil anders wel wat kopietjes voor je maken en opsturen?

        Comment


        • #5
          Re: zoom.nl - artikel over scherpte

          Ga eens naar de bibliotheek.
          Meestal hebben ze een grote keus tijdschriften.

          Tom.

          Comment


          • #6
            Re: zoom.nl - artikel over scherpte

            Ik zal morgen eens kijken of ik het nog heb liggen, kan je het altijd eens in komen kijken op de VUB
            Album: http://www.flickr.com/photos/zinno01/

            Comment


            • #7
              Re: zoom.nl - artikel over scherpte

              Tja, je vraagt om een kopie en dat mag officieel niet op BD (ivm copyrightrechten enz).
              Je kan ook het magazine zoom zelf benaderen voor dat artikel. Tegen een geringe vergoeding zullen ze je dat magazine zelf wel opsturen.
              Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
              --------

              Comment


              • #8
                Re: zoom.nl - artikel over scherpte

                ja, niet echt bij stilgestaan moet ik zeggen...

                ik had de abonnementenservice reeds een mail gestuurd met de vraag om het tijdschrift te kopen, maar ze reageren niet. Daarmee dacht ik het hier eens te proberen
                Vriendelijke groeten, Sven
                Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

                Comment

                Working...
                X