Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon dienst na verkoop Procirep

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon dienst na verkoop Procirep

    Geachte BD'ers,

    Groot was mijn frustratie toen ik onlangs ontdekte dat de sensor van mijn D200 een vervelende "Hotpixel" vertoonde. Dit bleek na enkele tests. Dit resulteerde op het scherm in een miniscuul groen-blauw vlekje, dat duidelijk te zien was bij 100%. Bij opname met een blauwe lucht resulteerde dit steevast in een donker vlekje op dezelfde plaats.

    Na contact via mail met de dienst na verkoop van Nikon, meer bepaald "Procirep", te Brussel, bleek dat dit kon verholpen worden onder garantie. Ik zou daarvoor zelf mogen komen en er op wachten. Er bleek echter aanvankelijk een misverstand te zijn, waardoor ik op de geplande dag niet meer zou kunnen geholpen worden en nodeloos een halve dag verlof genomen had.

    Nadat ik opnieuw contact had met de verantwoordelijke, volgde een zeer snelle oplossing, met name een voorstel ter compensatie van het misverstand.

    Daarbij heeft men mijn toestel bij voorrang behandeld en had ik het via een snelkoerierdienst na enkele dagen reeds veilig terug. Alles was in orde, temeer had men tevens een sensorreiniging uitgevoerd en een volledige controle. Alles werd gratis gedaan en onder garantie, ook het transport. Ik wens er wel bij te vermelden dat dit een uitzondering was teneinde het misverstand uit de wereld te helpen, zodat niet iedereen denkt dat men steeds toestellen afhaalt en terugbrengt.

    Mag ik hierbij mijn waardering uitdrukken voor deze schitterende service van Nikon Procirep en de verantwoordelijke aldaar. Deze persoon heeft na een misverstand voor een perfecte klantgerichte oplossing gezorgd.

    Ik wou deze uiterst positieve ervaring delen met de BD forumleden. Mag ook wel eens vind ik. Een pluim voor deze meneer en zijn dienst. Doe zo verder!!!!!!

    Mvg,

    Chris

  • #2
    Re: Nikon dienst na verkoop Procirep

    Die weten dan wel hoe het kan
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

    Comment


    • #3
      Re: Nikon dienst na verkoop Procirep

      Inderdaad, tegenwoordig een prima service.
      Je moet alles wel even verduidelijken bij Procirep, to the point.

      Vandaag bij Procirep geweest voor een kleine herstelling aan de D200-body. Onder garantie werd mijn probleem op 20 minuten opgelost. Ik moet zeggen dat dit toch een knappe service is. Bovenop kreeg ik nog wat info. Ik heb de dame die mij ontving en het team, natuurlijk uitvoerig bedankt. mvg, Roland


      mvg,

      Roland

      Comment


      • #4
        Re: Nikon dienst na verkoop Procirep

        Blij voor jou, maar zelf tot nu toe helemaal geen goede ervaringen met Procirep. Ons toestel is nu al voor de derde keer binnen voor hetzelfde probleem Zie ook andere topic.
        Al doende leert men...

        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Nikon dienst na verkoop Procirep

          Wel, dat treed ik nu bij. Enkel goede ervaringen tot nog toe met Procirep. Mijn camera was tot nog toe 2x stuk : 1x BGLOD en 1x Voedingsprint.

          Tweemaal hersteld in garantie door Procirep binnen een vooraf afgesproken termijn.

          Da's voor mij een voldoende reden om trouw te blijven aan Nikon.
          BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

          Comment

          Working...
          X