Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Night Of The Proms 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Night Of The Proms 2007

    Night Of The Proms 2007 (ook zonder ladderke)

    Macy Gray


    Soulsister


    John Miles


    (meer foto's op m'n site)
    Last edited by Panoramix; 23 oktober 2007, 15:19.
    Panoramix

  • #2
    Re: Night Of The Proms 2007

    Dit is hetgeen het meest in de lijn ligt van hoe ik het zelf zou doen/willen. De 3de vind ik maar niks, maar vooral de 2de vind ik echt zeer knap.

    Comment


    • #3
      Re: Night Of The Proms 2007

      Nummer 1 is de meest expressieve. Mijn favoriet. Persoonlijk zou ik de foto iets croppen naar de rechter bovenhoek zonder de verhouding 2:3 te verstoren. Door te croppen ontstaat er een driehoekig vlak dat de beleving van de foto (nog) intenser maakt.

      Die schuine lijnen van de tweede opname bevallen me wel. Dat die achtergrond zo meedoet met de lijnen is een groot pluspunt.

      Het ritme in de derde opname is heel apart. van rechts naar links: de toetsenist, de grotere zangeres en dan op de achtergrond het nog grotere plaatje van een vrouw. Subliem gezien.

      Comment


      • #4
        Re: Night Of The Proms 2007

        3 heeel knappe platen !
        HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
        Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

        Comment


        • #5
          Re: Night Of The Proms 2007

          Prachtig werk hoor
          Mvg Tim

          Comment


          • #6
            Re: Night Of The Proms 2007

            3 mooie, de 3e springt er boven uit voor mij.

            Comment


            • #7
              Re: Night Of The Proms 2007

              goeie reeks
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

              Comment


              • #8
                Re: Night Of The Proms 2007

                1 en 2 voor mij
                De derde zegt me niet zoveel eigenlijk.

                Comment


                • #9
                  Re: Night Of The Proms 2007

                  Derde is eigenlijk wel mooi, maar dat stuk piano stoort enorm
                  Dus ga ik voor de tweede
                  Canikon 40D - D200, D300

                  Comment


                  • #10
                    Re: Night Of The Proms 2007

                    bedankt voor jullie reakties

                    storende piano, tja, John Miles speelt er jaarlijks piano, dus vond wel dat er ergens beetje piano zichtbaar diende te zijn.
                    Panoramix

                    Comment


                    • #11
                      Re: Night Of The Proms 2007

                      mooi foto's!!!

                      Wij gaan morgenavond. Mag je daar zo met 'n SLR binnen? Wil graag m'n 24-70 f2.8 'ns proberen
                      Eos 350D - Sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC - Canon EF 50mm F1.8 - Canon 430Ex - BG-E3 - SanDisk 1 Gig Ultra II drdesign.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Night Of The Proms 2007

                        Oorspronkelijk geplaatst door stip Bekijk bericht
                        mooi foto's!!!

                        Wij gaan morgenavond. Mag je daar zo met 'n SLR binnen? Wil graag m'n 24-70 f2.8 'ns proberen
                        Dit is een uittreksel uit de reglementen van het Sportpaleis:

                        Het is verboden om het Sportpaleis of de Lotto Arena te betreden met flessen, blikjes, alcohol, geluidsopnametoestellen, film- en fotocamera’s, vuurwerk en voorwerpen die een gevaar voor de veiligheid kunnen opleveren. Misbruik wordt strafrechtelijk vervolgd. Betreding van de zaal impliceert instemming met mogelijke aftasting. Alleen wegwerpcamera’s zonder flits en gsm’s uitgerust met een fotofunctie worden gedoogd. Er mag tijdens evenementen niet worden gefotografeerd of gefilmd, tenzij anders bepaald door de organisator.

                        Neen dus, voor een DSLR...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Night Of The Proms 2007

                          ik vrees eveneens dat je zonder persaccredatie niet met reflextoestel binnen mag.
                          Panoramix

                          Comment

                          Working...
                          X