Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoclub renovat sint-truiden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoclub renovat sint-truiden

    kan iemand mij een beetje info verschaffen over de fotoclub renovat uit sint-truiden??? Ik zou ook graag willen weten welk caliber van toestel je het beste zou hebben voor bij een fotoclub te gaan. Ik heb aar een sony cybershot van 2.0 megapixel, denk niet dat ik bij zo'n toestel veel kan doen in een club.
    Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

  • #2
    Renovat Website Photography


    Ik zou ook graag willen weten welk caliber van toestel je het beste zou hebben voor bij een fotoclub te gaan. Ik heb aar een sony cybershot van 2.0 megapixel, denk niet dat ik bij zo'n toestel veel kan doen in een club
    Daarvoor kan je hen best effe mailen denk ik.

    Comment


    • #3
      ik dacht niet dat het de bedoeling van een fotoclub was om uit te pakken met het beste en het nieuwste toestel, met een eenvoudig toestel kan u even gemakkelijk mooie foto's maken. Foto's daar gaat het om, niet het toestel! In de fotoclub waar ik bij ben, heb ik nog van niemand het fototoestel gezien want dit heeft geen/weinig belang.

      Comment


      • #4
        Re: Fotoclub renovat sint-truiden

        iemand enig idee hoe je je bij fotoclub Renovat in Sint-Truiden kan aansluiten, wat het kost op jaarbasis, wat er van je verwacht wordt en wat jij van hen kan verwachten?

        Kortom, iemand ervaring met deze club?

        Op hun website staat immers nagenoeg geen info wat dat betreft, en op de mails ik gestuurd heb krijg ik geen antwoord. Misschien komen ze gewoon niet aan en moet ik eens met 'n andere mailaccount proberen...
        www.festivalnoise.be
        http://www.timmyhaubrechts.be

        Comment


        • #5
          Re: Fotoclub renovat sint-truiden

          Je kan misschien Awacs457 (Noël) contacteren; hij is aangesloten bij deze club.
          Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

          Comment


          • #6
            Re: Fotoclub renovat sint-truiden

            BPVST van hier op het forum is bij Renovat in Sint-Truiden dus die kan/wil je ongetwijfeld info geven want de Benny is ne toffe pee
            With Canon, I can (or at least try)
            Photastic.be ~ Passion for the picture
            Nieuwe site

            Comment


            • #7
              Re: Fotoclub renovat sint-truiden

              Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
              Je kan misschien Awacs457 (Noël) contacteren; hij is aangesloten bij deze club.
              Merci Paly. Will do
              www.festivalnoise.be
              http://www.timmyhaubrechts.be

              Comment


              • #8
                Re: Fotoclub renovat sint-truiden

                Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
                BPVST van hier op het forum is bij Renovat in Sint-Truiden dus die kan/wil je ongetwijfeld info geven want de Benny is ne toffe pee
                Ook jij bedankt
                www.festivalnoise.be
                http://www.timmyhaubrechts.be

                Comment

                Working...
                X