Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Procirep Belux hersteldienst Nikon.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Procirep Belux hersteldienst Nikon.

    Vandaag bij Procirep geweest voor een kleine herstelling aan de D200-body.
    Onder garantie werd mijn probleem op 20 minuten opgelost.
    Ik moet zeggen dat dit toch een knappe service is.
    Bovenop kreeg ik nog wat info.
    Ik heb de dame die mij ontving en het team, natuurlijk uitvoerig bedankt.

    mvg,

    Roland

  • #2
    Re: Procirep Belux hersteldienst Nikon.

    Amaai das wel mooi
    De goeie dingen mogen ook eens gezegd worden!

    wat was er juist mis?
    SHARPimages.be

    Comment


    • #3
      Re: Procirep Belux hersteldienst Nikon.

      Oorspronkelijk geplaatst door FrederikV Bekijk bericht
      Amaai das wel mooi
      De goeie dingen mogen ook eens gezegd worden!

      wat was er juist mis?
      Aan de secundaire instelring was de rubber over 15 mm losgekomen.
      Alles zit nu weer mooi aangesloten/verlijmd.

      mvg,

      Roland

      Comment


      • #4
        Re: Procirep Belux hersteldienst Nikon.

        Ik ben heel ontgoocheld in Procirep. Mijn Nikon lens was stuk en ik heb die ongeveer een jaar geleden laten herstellen door Procirep. Daar het buiten de garantie periode viel heb ik een bedrag van om en bij de 350 Euro betaald. 6 maand geleden kreeg ik terug een foutmelding en heb ik de lens terug moeten indienen. Ik kreeg een offerte van maar liefst 600 Euro. Ik heb om uitleg gevraagd maar geen bevredigend antwoord gekregen. Daar ik geregeld naar Hong Kong reis voor mijn werk heb ik de lens daar kunnen laten herstellen bij een officiële Nikon hersteldienst voor 100 Euro. Ik heb Procirep terug om uitleg gevraagd maar het antwoord bleef schuldig. Ik raad aan om alternatieven uit te zoeken vooraleer u met de hersteldient Procirep te verbinden.

        Comment


        • #5
          Re: Procirep Belux hersteldienst Nikon.

          Oorspronkelijk geplaatst door albertpeynsaert Bekijk bericht
          Ik kreeg een offerte van maar liefst 600 Euro.
          daar kan je al eens voor naar Hongkong vliegen... ik vermoed dat ze bij procirep direct hele modules vervangen, in plaats van herstellen...

          de prijzen swingen dan natuurlijk de pan uit, maar de diensten van procirep zijn wel goed... binnen de twee weken heb je doorgaans je spullen terug...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #6
            Re: Procirep Belux hersteldienst Nikon.

            Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
            daar kan je al eens voor naar Hongkong vliegen... ik vermoed dat ze bij procirep direct hele modules vervangen, in plaats van herstellen...

            de prijzen swingen dan natuurlijk de pan uit, maar de diensten van procirep zijn wel goed... binnen de twee weken heb je doorgaans je spullen terug...
            Dat zou wel eens heel goed kunnen, de herstellers kunnen dan met een handleiding met de meest voorkomende fouten iets vervangen zonder kennis van zaken. Goedkope krachten misschien wel mogelijks het niet vinden van geschoold personeel (en de consument betaald toch)

            Comment


            • #7
              Re: Procirep Belux hersteldienst Nikon.

              Iets minder tevreden hier.

              Na twee maanden offerte gekregen voor herstelling D300: het eigenlijke probleem werd afgedaan als "instelling aanpassen", ze hadden AF-L-knop bekeken ipv AF-ON-knop.

              Na twee maanden SB-800 terug uit herstelling: blijkt dat AF-hulpverlichtig nog steeds niet werkt terwijl dat net het aangegeven defect was...

              D7000: ook twee keer binnengeweest, in totaal is het toestel meer dan twee maanden weggeweest, nu eindelijk in orde.
              zoeker met hart en ziel

              Comment


              • #8
                Re: Procirep Belux hersteldienst Nikon.

                Ik ben zelf ook niet zo'n fan van Procirep.
                Een hele tijd terug was de schroefdraad van m'n D80 geforceerd en kon ik hem dus niet meer op statief gebruiken. Toen ik een offerte ging aanvragen viel ik achterover van de prijs, maar liefst 350€ durfden ze daarvoor vragen
                http://www.bertbeckers.be
                http://www.facebook.com/Bert.Beckers.Photography

                Comment


                • #9
                  Re: Procirep Belux hersteldienst Nikon.

                  Oorspronkelijk geplaatst door BertB Bekijk bericht
                  Ik ben zelf ook niet zo'n fan van Procirep.
                  Een hele tijd terug was de schroefdraad van m'n D80 geforceerd en kon ik hem dus niet meer op statief gebruiken. Toen ik een offerte ging aanvragen viel ik achterover van de prijs, maar liefst 350€ durfden ze daarvoor vragen
                  Heb je je weleens afgevraagd hoe je zo'n schroefdraad moet vervangen? Volgens mij moet de hele camera gedemonteerd worden en dat á een uurloon van €xxxxx(vul maar in wat jezelf zou willen verdienen + 75%).
                  Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                  Comment

                  Working...
                  X