Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beardfish @ Progresiste

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beardfish @ Progresiste

    Vorig weekend was er te Verviers het jaarlijkse Progresiste-festival.
    De band die ik absoluut wilde zien was de revelatie van het voorbije Symforcefest m.n. Beardfish. Het enthousiasme van deze jonge Zweedse honden spatte letterlijk en figuurlijk van het podium af.







    Last edited by jaak56; 19 oktober 2007, 09:37.
    facebook

  • #2
    Re: Beardfish @ Progresiste

    'k denk dat er iets misgelopen is jaak, ik zie enkel kruisjes
    als ik de url van de afbeelding naar de browser copy/paste, dan krijg ik een download venster te zien,
    dus de link is wel juist

    Comment


    • #3
      Re: Beardfish @ Progresiste

      Bedankt Johan.
      Ik had de URL ingetikt uit mijn Picasa-album. Bij mij waren de foto's wel zichtbaar.
      Ik heb nu een upload gedaan naar een andere webruimte.
      Last edited by jaak56; 18 oktober 2007, 16:29.
      facebook

      Comment


      • #4
        Re: Beardfish @ Progresiste

        Olalala, die eerste
        Mvg Tim

        Comment


        • #5
          Re: Beardfish @ Progresiste

          Prachtige reeks.
          Die twee vind ik ook niet mis. Ondanks de technische gebreken (uitgebrande handen) brengt die op schitterende wijze de overgave van de gitarist over.
          Je kunt het gitaargeweld horen en voelen.
          toppy
          Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

          Comment


          • #6
            Re: Beardfish @ Progresiste

            blij dat ik nog eens komen kijken ben
            Ferme reeks hoor, je omzetting naar z/w kan mij zeker bekoren, alsook je compo's en bijhorende vastgelegde expressie.
            Heel bijzonder, hier hou ik van. De derde is ietsje minder, ook omdat je net een andere omzetting naar z/w gebruikt hebt,
            denk ik toch, en de kloon-stempels zijn duidelijk zichtbaar, da's jammer.

            Nummer 2 krijgt mijn voorkeur, met de beste compo! Je bent blijkbaar vrij vaak in de spirit of 66 te vinden
            Ben er zelf nog maar één keer geweest. Gezellig zaaltje, met vrij aardig licht voor zo'n klein podium'ke.

            Comment


            • #7
              Re: Beardfish @ Progresiste

              Knappe reeks.
              Zwaar voorkeur voor de 1ste, prachtige gezichtsuitdrukking, wat een overgave.
              Fuji X - Less became more

              Comment


              • #8
                Re: Beardfish @ Progresiste

                Johan,

                Die kloonstempels op nr.3 zijn echt niet om aan te zien. Ik heb ze maar verwijderd.

                Ja de "spirit of 66" is een heel leuke zaal. Eigenlijk is het onze tempel van de progressieve muziek. De lichtomstandigheden zijn er nochtans sterk wisselend. Het optreden van bvb Beardfish fotografreren was erg moeilijk. Een aantal fotografen gaven er de brui aan omdat ze met hun 2.8 een paar stoppen te kort kwamen. Bovendien was de zaal volledig gevuld, het licht vaak knalrood en die bassist was ontzettend mobiel.

                Een selectie van een 15-tal andere foto's vind je hier.
                En de volledige reeks (72 foto's) staat hier


                Tijdens het optreden van het fantastische Lazuli was het licht veel sfeervoller. Ik zal hiervan binnenkort ook een reeksje posten.

                Alvast bedank voor jullie commentaren.
                Last edited by jaak56; 19 oktober 2007, 10:09.
                facebook

                Comment

                Working...
                X