Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

digitaal foto album huwelijk groot formaat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • digitaal foto album huwelijk groot formaat

    beste forumleden,
    Ik heb al eens rond gekeken op het forum naar reacties ivm deze topic, maar vond nog niet echt wat ik zoek vandaar.
    Vorige week hebben wij de huwelijksbeurs in Antwerpen bezocht en daar lagen een aantal digitale albums ter inzage. het formaat van deze boeken was minstens 40*40 en ook de bladen waren duidelijk dikker (bijna karton) dan bij de digitale albums die hier op het forum beschreven worden. Dit weekend heb ik daar namelijk een voorbeeld van gezien dat gedrukt werd bij fotobuch. Kan er mij iemand tips geven over waar je een dergelijk album zoals hierboven beschreven wordt kan bestellen? de samenstelling zou ik zelf willen doen met de hulp van enkele andere amateur fotografen met meer dan 25 jaar ervaring.
    Alvast bedankt,
    Véronique

  • #2
    Re: digitaal foto album huwelijk groot formaat

    Hoi,

    Bekijk deze link eens.

    Je eigen fotoboek maken? Een verjaardagskalender, canvas, agenda of poster maken? Jouw foto's met topkwaliteit afgedrukt. Nergens vind je meer fotoproducten.


    Ik ben zeer tevreden met deze aanbieder, het werkt prettig en de resultaten waren voor mij bijzonder goed.

    Tip: Een foto kun je ook bewerken in een fotobewerkingsprogramma en deze dan invoegen of een tekst typen in b.v. photoshop en deze als jpg-bestand opslaan en vervolgens inlezen. Het werkt voortreffelijk.

    Fried

    Comment


    • #3
      Re: digitaal foto album huwelijk groot formaat

      die gebruik ik ook en ben ook tevreden
      www.designed4u.be

      Comment


      • #4
        Re: digitaal foto album huwelijk groot formaat

        Veronique, ik heb er verschillende besteld: Kodak gallery - photofun -
        Album Print en Spector. Spector is voor mij persoonlijk het beste. Zij werken met fotopapier en er is ook veel keuze qua actergrond. Je kan ook een foto als achtrergrond gebruiken. Als de album is besteld kan je die afhalen in een winkel die met SPECTOR werkt en daar moet je dan betalen. Nadeel van fotopapier is dat je niet aan beide kanten foto's kunt plaatsen, en het grootste formaat is daar 40 op 40. Maar het zijn wel prachtige albums.
        Site www.spector.be. Kies zeker niet voor de afdruk want dat is bij spector echt niet goed. Kleur en kwaliteit zijn daar heel slecht. Voor mij althans.
        Hopelijk vindt je iets naar jou smaak.Succes.
        Groetjes Frulleke

        Foto's onthouden wat mensen vergeten.

        Comment


        • #5
          Re: digitaal foto album huwelijk groot formaat

          Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
          Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
          --------

          Comment


          • #6
            Re: digitaal foto album huwelijk groot formaat

            Voor een kwalitatieve oplossing zou ik tegenwoordig graphistudio willen voorstellen. Je moet er wel geregistreerd zijn als fotograaf om er te kunnen bestellen. Ze zijn nog betaalbaar—althans voor een gebeurtenis als een huwelijk—maar toch van een andere orde dan de huis- tuin- en keukenalbums (reken op die prijs x10).

            Een goeie mix tussen kwaliteit en prijs zou asukabook zijn (helaas nog geen ervaringen mee).
            Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

            Comment


            • #7
              Re: digitaal foto album huwelijk groot formaat

              zoals hierboven al gezegd..

              hetgeen je zag wordt door Graphistudio aangeboden...is perfect wat de klant wil
              some toys 4 big boys
              http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

              Comment


              • #8
                Re: digitaal foto album huwelijk groot formaat

                bedankt allemaal voor jullie reacties.
                Voor ons mag het album idd iets duurder zijn, maar dan moet de kwaliteit ook ok zijn natuurlijk. Je trouwt immers hopelijk maar één keer en het moet er zeker beter uitzien dan een gewoon familie album.
                De albums van graphi studio zagen er idd ok uit, hoewel het moeilijk voor te stellen is hoe die albums er in werkelijkheid uitzien. vandaar nog enkele vraagjes: Is hiermee een formaat 40X40 mogelijk? En wat is ongeveer de diktes van de pagina's? is er per toeval iemand van in de ruime omgeving van Turnhout, Genk of Leuven die zo'n album heeft en dat we eventueel eens zouden kunnen bekijken. Niet voor de foto's, maar wel wat betreft de mogelijkheden en uitzicht van het album. Er lijken namemelijk zoveel opties mogelijk met de albums van deze firma.

                Alvast bedankt,
                Véronique

                Comment


                • #9
                  Re: digitaal foto album huwelijk groot formaat

                  Er zijn inderdaad veel mogelijkheden bij graphistudio. Ik heb hier momenteel alleen een voorbeeldalbum 25x35 (met de drie papiersoorten) in een plexi gepersonaliseerde kaft, het valiesje waarin het geleverd wordt, een voorbeeldje van een vrienden- en een ouderboekje.

                  Formaat 40x40 bieden ze ook aan, zelfs 40x50 behoort tot het gamma.

                  De bladen zijn een stuk dikker dan de budgetboeken die je over 't algemeen terugvindt, maar niet zo dik als bij vakcolor in nederland.

                  Als Mechelen—afin, Sint-Katelijne-Waver—onder je "ruime omgeving" valt, mag je altijd contact opnemen om eens langs te komen.
                  Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                  Comment


                  • #10
                    Re: digitaal foto album huwelijk groot formaat

                    Hoi,

                    Bekijk deze link anders eens:

                    http://www.blandia.com/archief/refleks265.pdf

                    Dit is de maandelijkse brochure van de lokale fotoclub 'Blandia' . In dit nummer (even scrollen, het is ergens vanaf pagina 4) staat een vergelijkende test vanuit PC magazine.
                    Messchien ben je der iets mee.

                    MVG,
                    Rodney
                    'Keep on Clicking'
                    Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

                    Comment


                    • #11
                      Re: digitaal foto album huwelijk groot formaat

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rockey Bekijk bericht
                      Hoi,

                      Bekijk deze link anders eens:

                      http://www.blandia.com/archief/refleks265.pdf

                      Dit is de maandelijkse brochure van de lokale fotoclub 'Blandia' . In dit nummer (even scrollen, het is ergens vanaf pagina 4) staat een vergelijkende test vanuit PC magazine.
                      Messchien ben je der iets mee.

                      MVG,
                      Rodney
                      Geen van die fotoboeken zou voor mij volstaan als trouwalbum. Ik bestel af en toe wel eens een iPhoto album, maar dat blijft toch meer een brochure dan een album.
                      Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                      Comment


                      • #12
                        Re: digitaal foto album huwelijk groot formaat

                        Ik heb wel Graphistudio samples liggen mocht je dat interesseren. Ben van Landen en werk in Leuven

                        T.
                        Nikon stuff rocks :-)

                        Comment


                        • #13
                          Re: digitaal foto album huwelijk groot formaat

                          Maar uw composities in photoshop.
                          Zet ze op een 30 x 60
                          Laat ze afprinten en opkleven op 200g/m²
                          En laat deze dan binden als een boek en laat je een doos bijmaken uit het zelfde leder als de kaft.
                          Laten afprinten en opkleven kan je zelfs. Een boek laten binden doe je door iemand die dat nog met de hand maakt ( google )...
                          Dan heb je pas een trouwalbum dan nog in panoformaat
                          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                          Comment

                          Working...
                          X