Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jonge vossen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jonge vossen?

    Lekker in de plaatselijke zon


  • #2
    Re: Jonge vossen?

    weet niet zeker of het vossen zijn maar ik vind het een hele mooie plaat
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: Jonge vossen?

      ik heb net dezelfde foto ( ik stond naast rikketik, misschien van iets dichter bij ) maar die heeft totaal andere kleuren . . . verschil Fuji - Nikon is heel groot. Na toelating van rikketik mocht ik de fuji versie ook hier posten.

      Last edited by Franciskine; 9 oktober 2007, 15:45.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Jonge vossen?

        Hele fraaie en vertederende foto's!
        Wat de kleuren betreft vind ik die van Francis mooier, maar dat ligt wellicht ook aan de lens en/of kleurmode waarmee geschoten is...
        Mvg Edwin
        Mijn Foto's

        Comment


        • #5
          Re: Jonge vossen?

          Ik vind de kleuren van Rikketik mooier (hier zijn de kleuren warmer en het wit niet zo uitgebrand)

          Mooie foto trouwens
          Mvg, Fekke
          Nikon D750

          Comment


          • #6
            Re: Jonge vossen?

            de bedoeling is zeker niet om te vragen welke de mooiste kleuren heeft . . . echt enkel gepost om het kleurverschil aan te tonen, mijn foto is gemaakt met de Sigma 50-500, ik denk die van rikketik met de nikkor 70-200 VR
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: Jonge vossen?

              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              de bedoeling is zeker niet om te vragen welke de mooiste kleuren heeft . . . echt enkel gepost om het kleurverschil aan te tonen, mijn foto is gemaakt met de Sigma 50-500, ik denk die van rikketik met de nikkor 70-200 VR
              Yup idd

              Comment


              • #8
                Re: Jonge vossen?

                Mooie foto Rikketik Vooral de "warme kleuren" en de compo zijn prima

                Comment


                • #9
                  Re: Jonge vossen?

                  Ik vind ze allebei prachtig ,met gevaarlijk aaibaarheidsgehalte,
                  Groetjes G.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Jonge vossen?

                    Tja Nikon..... In ieder geval beide zijn prachtig belicht!
                    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Jonge vossen?

                      De tweede plaat spreekt mij ook meer aan vanwege de kleur. Het zijn trouwens Woestijnvossen (ook wel Fennek) genoemd. Deze soort wordt niet zo groot en zijn volwassen exemplaren. De oren zijn ook veel groter dan onze Europese vos. zie: http://www.richardburgmeijer.nl/paginas/dieren/vos.htm

                      Richard

                      www.richardburgmeijer.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Jonge vossen?

                        Oorspronkelijk geplaatst door smartpics Bekijk bericht
                        Hele fraaie en vertederende foto's!
                        Wat de kleuren betreft vind ik die van Francis mooier, maar dat ligt wellicht ook aan de lens en/of kleurmode waarmee geschoten is...
                        Mvg Edwin
                        2 prachtige foto's en ik volg Edwin. De kleuren van Franciskine lijken echter, ik vind ze mooier, maar da's persoonlijk.
                        https://www.behance.net/Lynx1966

                        Comment

                        Working...
                        X