Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

muzieknoten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • muzieknoten

    Vrijdag ga ik foto's trekken om de uitnodigingskaarten te maken van een plechtige communicant. Het is een familie van muzikanten. Ik heb ooit eens een prentje gezien met een achterkant van muzieknoten en daarop was de foto van het kind gekleefd. Heeft iemand hier ervaring mee,waar kan ik dat vinden? Zelf kan ik die dingen niet maken, maar mijn neef wilt mijn hand vastnemen om daar samen iets van te maken. Dus muzieknoten, of lettertypes met muzieknoten of instrumenten zijn welkom.

  • #2
    Act, heb je wat aan deze nootjes. Ik heb ze ook nog als een EPS file (vector image) voor je.

    "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
    Member of Han Fan Clan
    Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

    Comment


    • #3
      Ja hoor Han, het waren wel mooie regels met noten zonder de balken, maar dit is ook heel mooi, zeker de twee eersten zijn bruikbaar. Ik weet alleen niet hoe ik het ga doen maar ik laat het resultaat wel zien (als het gelukt is, anders niet .

      Comment


      • #4
        Graag gedaan en elke vogel heeft zo een nootje.
        Ik heb ze ook nog als een EPS-file (vector image) voor je, dat is mooier om mee te werken in Photo shop als een jpg-plaatje.

        "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
        Member of Han Fan Clan
        Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

        Comment


        • #5
          Ik zou es zoeken naar backgrounds voor maken van webpagina's.
          Ik heb de url's niet meer maar ik heb voor mijn website wel mooie backgrounds gevonden met notenbalken ed.
          Googelen zou ik zeggen

          Comment


          • #6
            Op de volgende site vind je een lettertype met notenbalken. Je kan boven je tekst typen en kijken hoe hij met dat lettertype wordt. Indien het je aanstaat, kan je het daarna gratis downloaden.

            Archive of freely downloadable fonts. Browse by alphabetical listing, by style, by author or by popularity.
            mvg,
            Geronimo
            www.geronimosite.net

            Comment


            • #7
              Robke, dit is prachtig, alleen bij die noten kan ik geen datum schrijven, maar ik trek mijn plan wel. Bedankt allemaal

              Comment

              Working...
              X