Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verschillende dieren (beginner ) foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verschillende dieren (beginner ) foto's

    hey
    Ik ben thijs broekkamp 13 jaar, en ik houd heel erg van wilde dieren en nauur en ook het fotograferen ervan. IK ben nog maar een beginner en hier een paar foto's die ik gemaakt heb.



    Gewone pad



    parende libelles

    De middelste foto was helaas veel te groot je mag de aangepaste versie terug plaatsen en deze tekst dan verwijderen.

    mvg Mod Wim




    zandhagedis bij verrot hout, lijkt net alsof hij in een soort pompoen drab zit he?
    Last edited by Wim1960; 7 oktober 2007, 21:43.
    Canon eos 30d & 40d;Canon ef 300mm f4 L IS USM
    Thijs Broekkamp| Website: www.wildnature.nl
    Weblog: http://www.thijsbroekkamp.blogspot.nl/

  • #2
    Re: Verschillende dieren (beginner ) foto's

    welkom Thijs op de site.
    de opnamen zijn toch wat druk en rommelig en er is er een te groot.
    plaats ze eens in fotodiscussie, daar zitten de mensen die je kunnen vertellen wat er beter kan aan deze opnamen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Verschillende dieren (beginner ) foto's

      Knap gedaan Thijs! Derde is geen makkelijk dier om te fotograferen, tweede ook al geen makkelijke zo'n vliegende tandem en die eerste lijkt wel een reuzekikker zo! Ze zijn aan de drukke kant qua omgeving dus daar kun je volgende keer wat meer rekening mee houden...
      Groetjes Edwin
      Mijn Foto's

      Comment


      • #4
        Re: Verschillende dieren (beginner ) foto's