Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verschillende dieren (beginner ) foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verschillende dieren (beginner ) foto's

    hey
    Ik ben thijs broekkamp 13 jaar, en ik houd heel erg van wilde dieren en nauur en ook het fotograferen ervan. IK ben nog maar een beginner en hier een paar foto's die ik gemaakt heb.



    Gewone pad



    parende libelles

    De middelste foto was helaas veel te groot je mag de aangepaste versie terug plaatsen en deze tekst dan verwijderen.

    mvg Mod Wim




    zandhagedis bij verrot hout, lijkt net alsof hij in een soort pompoen drab zit he?
    Last edited by Wim1960; 7 oktober 2007, 21:43.
    Canon eos 30d & 40d;Canon ef 300mm f4 L IS USM
    Thijs Broekkamp| Website: www.wildnature.nl
    Weblog: http://www.thijsbroekkamp.blogspot.nl/

  • #2
    Re: Verschillende dieren (beginner ) foto's

    welkom Thijs op de site.
    de opnamen zijn toch wat druk en rommelig en er is er een te groot.
    plaats ze eens in fotodiscussie, daar zitten de mensen die je kunnen vertellen wat er beter kan aan deze opnamen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Verschillende dieren (beginner ) foto's

      Knap gedaan Thijs! Derde is geen makkelijk dier om te fotograferen, tweede ook al geen makkelijke zo'n vliegende tandem en die eerste lijkt wel een reuzekikker zo! Ze zijn aan de drukke kant qua omgeving dus daar kun je volgende keer wat meer rekening mee houden...
      Groetjes Edwin
      Mijn Foto's

      Comment


      • #4
        Re: Verschillende dieren (beginner ) foto's

        De eerste komt zeer reusachtig over en is leuk gefotografeerd. De tweede en derde zijn inderdaad niet de gemakkelijkste beestjes en helemaal niet als ze ook nog eens kunnen vliegen!

        Richard

        www.richardburgmeijer.nl

        Comment


        • #5
          Re: Verschillende dieren (beginner ) foto's

          Knap gedaan Thijs! Derde is geen makkelijk dier om te fotograferen, tweede ook al geen makkelijke zo'n vliegende tandem en die eerste lijkt wel een reuzekikker zo! Ze zijn aan de drukke kant qua omgeving dus daar kun je volgende keer wat meer rekening mee houden...
          Groetjes Edwin
          dankje
          Ja ik vind dat zelf wel mooi zo'n drukke omgeving maar ik heb gemerkt dat er heel veel met rustige omgeving wordt gefotografeerd. Ik heb ook een foto met rustige omgeving. Maar ik las bij het gebruik van dit forum dat je maximaal 3 foto's mocht plaatsen.

          De eerste komt zeer reusachtig over en is leuk gefotografeerd. De tweede en derde zijn inderdaad niet de gemakkelijkste beestjes en helemaal niet als ze ook nog eens kunnen vliegen!
          Ja bedankt! ik doe dat eigenlijk erg vaak merk ik, zo van onder fotograferen. En ik was ook verbaast dat die snelle beestjes er goed op kwamen! Deze foto's zijn trouwens gemaakt met een Fujifilm FinePix F650 .
          Canon eos 30d & 40d;Canon ef 300mm f4 L IS USM
          Thijs Broekkamp| Website: www.wildnature.nl
          Weblog: http://www.thijsbroekkamp.blogspot.nl/

          Comment


          • #6
            Re: Verschillende dieren (beginner ) foto's

            Welkom hier Ik denk dat we nog leuke dingen van je gaan zien hier op dit forum,ondanks je nog jonge leeftijd ben je zeer goed bezig. Foto's zijn scherp en goed van kleur dus je gaat het wel reden. Ik w8 rustig af en zie wat je ons zal brengen.

            Mvg Vmotion
            Durf bijna niks meer te zeggen

            Comment


            • #7
              Re: Verschillende dieren (beginner ) foto's

              Die kikker is knap gedaan,wel spijtig dat hij een beetje te fel belicht is.
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

              Comment

              Working...
              X