Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bedankt...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bedankt...

    Ik wou even iedereen hier bedanken die al op post van mij reageerde enzo.
    Het is echt leuk hier te vertoeven
    Kvind dat het ook eens mag gezegd worden dat de mensen die hier aan meewerken prima werk verrichten.
    Ik ben echt blij dat er zo een forum bestaat. K ben mss nog maar pas bezig maar kheb toch al veel bijgeleerd en daar ben ik jullie allemaal dankbaar voor!!!
    http://www.yonaweb.be/passero
    Flickr Photostream

  • #2
    Ik heb ook de ervaring dat ik van antwoorden op mijn posts heel veel leer. De meningen zijn vaak verdeeld maar je steekt er veel van op

    Comment


    • #3
      Voor mij is dit forum ook een zegen . . . en voor mijn huisgenoten nog meer . . . Die werden namenlijk gek van het zinnetje "kom eens kijken naar deze foto's !"
      Als ik ze hier toon en er komt reactie op, dan weet ik tenminste dat het niet is omdat het moet, maar dat er toch iemand interesse heeft
      En alle meningen (hoe verschillend ook, positief en negatief) worden dan ook ten zeerste gewaardeerd !!
      Canon 50D, EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS -- EF 85mm f/1.8 USM
      http://www.fotogeniekmalle.be/onbegrensd.html/

      Comment


      • #4
        Bij deze wil ook ineens iedereen eens bedanken die moeite doet op dit forum om foto's te bekijken en te voorzien van de nodige commentaar.

        En bij mij worden eveneens alle commentaren slechte als goede even hard gewaardeerd.

        Ik ga er trouwens van uit dat je ALTIJD kan bijleren.

        Groeten,
        Kristof

        Comment


        • #5
          Voor mij is dit forum ook een zegen . . . en voor mijn huisgenoten nog meer . . . Die werden namenlijk gek van het zinnetje "kom eens kijken naar deze foto's !"
          hehe, ik ken dat.

          Het mag gezegd worden, zonder BD had ik meer vrije tijd
          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

          Comment

          Working...
          X