Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vosje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vosje

    Een hele tijd heeft bij ons op de Veluwe een tamme vos gelopen. Ik weet niet of ze er nog zijn, omdat ik er weg ben gegaan toen het 'iets' te druk werd. Het vosje werd goed gevoerd door de toeristen en bitterballen en friet behoorde tot het 'gewone' menu van reintje. Dit was op een gegeven moment niet meer om aan te zien en na het aanspreken van een aantal mensen, haalde ze hun schouders op toen ik vroeg of dit normaal was.
    In ieder geval hoop ik dat de vosjes goed de winter doorkomen en anders hebben we de foto's nog

    gr. Edwin Kats

    Nikon D300 met MB-D10
    Nikon 200-400/4 VR

  • #2
    Re: Vosje

    Een schitterende opname Edwin ! Proficiat.
    Wat de bitterballen en frieten betreft : zo zie je weer maar eens hoe dom sommige toeristen zijn.......

    Comment


    • #3
      Re: Vosje

      Prachtig dier en dito foto!

      Hopelijk is zijn dieet intussen wat gezonder geworden.
      Mvg Tim

      Comment


      • #4
        Re: Vosje

        Prachtopname! Het heeft iets sprookjesachtig...heel mooi
        'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
        Grtjs, Jacky

        Comment


        • #5
          Re: Vosje

          Dromerig mooi!!

          Grtz,Fabienne
          Vergiffenis is de geur die het viooltje afgeeft aan de hiel die het vertrapt heeft.
          BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
          The name of the game is to fill the frame!
          http://Fabke.fotopic.net

          Comment


          • #6
            Re: Vosje

            prachtige foto , minder mooi verhaal , hoe dom sommige mensen toch kunnen zijn
            Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

            Comment


            • #7
              Re: Vosje

              Inderdaad is het zoals de andere mensen hierboven al aangaven over het voeren van die vette hap. Gewoon weg DOM. De foto daarin tegen is verre van dat, mooi lekker van kleur en mooi scherp. Ik heb inmiddels ook een paar door iedereen goed ontvangen vossenfoto's ,maar anders zou ik bij dit soort foto's toch zeggen dat ik rete jaloers was. (ben het toch wel een beetje hoor )
              Ik moet toegeven dat ik toch al verscheidene wilde dieren op de foto heb gezet maar kan me nog steeds lekker maken als ik weer mooie plaatjes schiet sorry maar het is zo ! Ik geniet nog elke keer als ik met mijn maatje de natuur in gaat. Je gaat het steeds meer en meer waarderen.

              Mvg Vmotion
              Durf bijna niks meer te zeggen

              Comment


              • #8
                Re: Vosje

                Wat een fantastische foto weer Edwin! Je verhaal erbij is in en in triest en veelzeggend. In gedachte zie ik je vos turen naar een fazant en hoop nu alleen maar dat het niet de snackwagen was....
                Groetjes Edwin
                Mijn Foto's

                Comment


                • #9
                  Re: Vosje

                  is dit nu het 'bekende' of 'beruchte' bitterballen-vosje welke ook genoemd werd in de heisa rond het bespoten boomkikkers ?

                  iig een heel mooie plaat, eentje die heel moeilijk van een wilde vos te maken zou zijn
                  --
                  Play Drakensang - a free online mmorpg

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vosje

                    is dit nu het 'bekende' of 'beruchte' bitterballen-vosje
                    Yep, dit is 'm. Het is een prachtvos die echt handtam is. In het begin waren we nog met 5 fotografen die elkaar goed kende. Helaas werd het vosje ontdekt door de mensenmassa en toen ging het snel bergafwaarts. Nou ja, er is genoeg over gezegd en geschreven.

                    gr. Edwin Kats
                    Nikon D300 met MB-D10
                    Nikon 200-400/4 VR

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vosje

                      Erg mooie opname
                      mvg,
                      Ludo V.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vosje

                        Oorspronkelijk geplaatst door Edwin Kats Bekijk bericht
                        Yep, dit is 'm. Het is een prachtvos die echt handtam is. In het begin waren we nog met 5 fotografen die elkaar goed kende. Helaas werd het vosje ontdekt door de mensenmassa en toen ging het snel bergafwaarts. Nou ja, er is genoeg over gezegd en geschreven.

                        gr. Edwin Kats
                        Toch erg hoe mensen niet inzien wat ze met zo'n houding aandoen aan dat dier zijn jagersinstinct, sommige kunnen echt niet verder kijken dan hun neus langs is

                        grtz Jan
                        Materiaal: Canon 17-50 2.8 /\ Tamron 400D /\ Canon 70-200 MSU L

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vosje

                          Een hele mooie! Mooie DOF ook.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vosje

                            Prachtig gewoon, prijs u gelukkig dat je zo een schuw dier tegenkomt en deze kan vastleggen, MOOI !
                            BD0723BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vosje

                              Oorspronkelijk geplaatst door lilhul Bekijk bericht
                              Een hele mooie! Mooie DOF ook.
                              hoezo?!?
                              wat heeft Dansk Ornitologisk Forening hiermee te maken?!?
                              foto als spiegel of als venster?

                              Comment

                              Working...
                              X