Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto konijnenberg

    Heeft er hier iemand ervaring met fotokonijnenberg? Ik ben van plan om me een canon 400D aan te schaffen en bij hen staat hij maar liefst 200€ goedkoper dan bij de meeste handelszaken. Vraag me juist af of de service na verkoop goed is?

    En misschien nog een klein vraagje wat zouden jullie kopen de canon 400D of de Nikon D40?

    Alvast heel erg bedankt voor het antwoorden

  • #2
    Re: Foto konijnenberg

    Oorspronkelijk geplaatst door duca104 Bekijk bericht
    Heeft er hier iemand ervaring met fotokonijnenberg? Ik ben van plan om me een canon 400D aan te schaffen en bij hen staat hij maar liefst 200€ goedkoper dan bij de meeste handelszaken. Vraag me juist af of de service na verkoop goed is?

    En misschien nog een klein vraagje wat zouden jullie kopen de canon 400D of de Nikon D40?

    Alvast heel erg bedankt voor het antwoorden
    Ik zou zeggen, gebruik de zoekfunctie hier eens

    Konijn is een zaak waar ik nog maar erg weinig negatiefs over gehoord heb !
    oftewel : gewoon doen

    alex
    Website : www.alextimmermans.com
    Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
    Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

    Comment


    • #3
      Re: Foto konijnenberg

      En als nikon gebruiker : de d40 natuurlijk !!

      geintje. Ga gewoon kijken en pak de camera's eens in de hand en kijk wat je het fijnste vindt. Zijn beiden goede camera's

      alex
      Website : www.alextimmermans.com
      Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
      Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

      Comment


      • #4
        Re: Foto konijnenberg

        Ik heb mijn D40 gekocht bij konijnenberg in Turnhout , en zeer tevreden over de service en prijs daar...
        FF Photography.be

        Mijn Flickr account ...

        Comment


        • #5
          Re: Foto konijnenberg

          € 200.00 goedkoper?? Lijkt mij wel een groot verschil Ik kan mis zijn natuurlijk he
          Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6

          Comment


          • #6
            Re: Foto konijnenberg

            heb ook nog niet veel slechts gehoord over konijn...

            is gewoon een winkel met een steengoede reputatie.

            zag net de 400D voor net geen 580 €
            gewoon doen man. ik heb van mijn exemplaar geen seconde spijt!
            With Canon, I can (or at least try)
            Photastic.be ~ Passion for the picture
            Nieuwe site

            Comment


            • #7
              Re: Foto konijnenberg

              Over Konijnenberg geen slecht woord. Heb er al veel gekocht en ze hebben bijna alles op voorraad tegen scherpe prijzen. Op hun service na verkoop nog geen beroep moeten doen, daar heb ik dus geen kijk op, maar ik kan me niet voorstellen dat die slecht zou zijn.

              Comment


              • #8
                Re: Foto konijnenberg

                Oorspronkelijk geplaatst door Albatros Bekijk bericht
                € 200.00 goedkoper?? Lijkt mij wel een groot verschil Ik kan mis zijn natuurlijk he
                Idd, focilux - konijnberg = 200 euri verschil op de 400D
                Maarten
                Canon 40D + en wat glas

                Comment


                • #9
                  Re: Foto konijnenberg

                  Oorspronkelijk geplaatst door maarten77b Bekijk bericht
                  Idd, focilux - konijnberg = 200 euri verschil op de 400D
                  Dan zal ik zeker eens naar Turnhout moeten tuffen
                  Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6

                  Comment


                  • #10
                    Re: Foto konijnenberg

                    Oorspronkelijk geplaatst door maarten77b Bekijk bericht
                    Idd, focilux - konijnberg = 200 euri verschil op de 400D
                    Kijk eerst eens of ze de prijs geven met of zonder de cash-back, daar kan ook al een deel van het prijsverschil inzitten.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Foto konijnenberg

                      De vorige Canon DSLR body's en Nikon DSLR body's kunt u op dit moment voor een leuke prijs kopen bij heel veel zaken hier in Belgie.

                      Een Canon 30D voor onder de € 700,- incl btw

                      Een Canon 400D voor onder de € 600,- incl btw en daarop ontvangt u van ome Canon nogeens € 70,- op uw bankrekening (en bij sommige zaken ontvangt u de Cashback direct)

                      Een Nikon D200 voor rond de € 1000,- incl btw

                      Een Nikon D80 met lenzen en grip voor rond de € 1000,- incl btw

                      Een Nikon D40 voor onder de € 500,- incl btw
                      Last edited by Franciskine; 4 oktober 2007, 16:17.
                      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Foto konijnenberg

                        een maand geleden mijne Pixma 5200 R onder waarborg binnengedaan in Turnhout,

                        3 weken later terug, zonder enige duscussie, 0 frank kosten (€ ook

                        heb wel de originele inktpatronen blijven gebruiken

                        grtz
                        D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
                        Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
                        en ewa flitsspeelgoed

                        Comment


                        • #13
                          Re: Foto konijnenberg

                          Persoonlijk heb ik ook enkel positieve ervaringen gehad met Konijnenberg: vakbekwame mensen die weten waarover ze het hebben. Service heb ik nooit nodig gehad, maar per slot van rekening wordt die geleverd door Canon of Nikon en is Konijnenberg alleen maar een tussenpersoon.

                          Welke camera ik zou kiezen? Het eindigt op "on". Grapje. Zelf heb ik een Canon 350D, en vermits ik toch al wat geld in lenzen heb geïnvesteerd zal ik nu wel bij Canon blijven, want ik ben heel tevreden.

                          Foto's met de 400D (toestel van mijn dochter) lijken mij bij hoge ISO iets meer ruis te vertonen dan mijn 350D (bij een trouwreportage had ik beide toestellen in gebruik, het gaat dus niet over één foto). Niet echt wat je zou verwachten. De Nikon 40D van mijn broer vertoont bij dezelfde ISO's echter wel beduidend meer ruis dan een van de twee Canon's - dat is mijn persoonlijke mening, geen wetenschappelijke test.
                          Beauty need only be a whisper
                          Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

                          Comment


                          • #14
                            Re: Foto konijnenberg

                            konijnenberg
                            heeft wel dergelijk voor vele een minpunt geweest tot op heden.. en er zijn er andere die vele goed koper zijn..

                            Ik dit weekend naar foto konijnenberg op zoek naar een nieuwe tas voor mijn fotomateriaal ... Tas gevonden en hop naar de kassa ... wat bleek, de geprijsde tas van 89euro bleek in werkelijkheid 220euro te kosten ... de verkoper trok onmiddellijk de foutieve prijs van het artikel ( m.a.w. geen bewijs meer ). Ik een andere tas


                            +

                            het visa gedeelte al zijn ze in hun recht mensen die met visa daar kopen zijn op een ander (rembrandt) ofzo toch nog goedkoper af. Als je echt de winkel binnen gaat en is vriendelijk praat met de verkoper.
                            Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

                            Comment


                            • #15
                              Re: Foto konijnenberg

                              Als je naar Konijnenberg gaat, misschien toch eerst eens telefonisch nagaan of het toestel in voorraad is. Heb al meegemaakt dat het op de site in voorraad staat, je gaat naar Turnhout en dan hebben ze het niet meer. Met als uitleg dat de site niet Up to Date is.

                              Studio 73 heeft ook scherpe prijzen. Die is ook in Turnhout gelegen, maar je hebt ook een vestiging in antwerpen (foto rubens).
                              canon Eos 400D; canon efs 18-55 f3.5-5.6; Sigma dc18-200 f3.5-6.3
                              mijn fotosite

                              Comment

                              Working...
                              X