Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slotje erop: allemaal goed en wel...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Slotje erop: allemaal goed en wel...

    Maar is dat wel genoeg? Sommige mensen zijn hier geband voor pietluttigheden vergeleken met den Otto die vrolijk een andere handelaar erdoor trekt.



    Allee mods en crew, dat menen jullie toch niet??? Hoe kan je het niveau van het forum nu hoog worden gehouden als je dit tolereert?

    Of mag Otto meer als een ander? (want dat is nu de enige overblijvende conclusie)

    Krijg ik nu een ban aan mijn been omdat ik dit aankaart.

    Sorry zenne...

    T.

  • #2
    Re: Slotje erop: allemaal goed en wel...

    Tja,

    aan de ene kant vind ik je wel gelijk hebben hoor TooT, aan de andere kant moet je toch niemand bannen die de anderen wil behoeden voor een slecht avontuur.

    Wat de andere persoon ermee doet moet ie zelf maar weten, de meesten hier zijn uiteindelijk oud genoeg om zelf te beslissen

    Heb jij nog nooit tegen iemand gezegd dat ie niet naar die winkel moet gaan omdat ze te duur zijn, niet vriendelijk zijn, ... Wel, zo kun je die post ook opvatten. Het enige negatieve hier is dat ze in herhaling vallen...das al

    Groetjes
    "In photography everything is so ordinary; it takes a lot of looking before you learn to see the ordinary.”
    Nikon D3s - 24-70mm f2.8 - 105mm f2.8 Macro - SB800

    Comment


    • #3
      Re: Slotje erop: allemaal goed en wel...

      probleem is vooral dat otto (geheugenkaart) en corné (vaniperen) concurrenten zijn.
      er is dus commercieel voordeel mee gemoeid ...

      mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

      Comment


      • #4
        Re: Slotje erop: allemaal goed en wel...

        Ow, dat wist ik dus niet, bedankt om dat te verduidelijke voor me mm!!

        Jah, dan kan het zeker niet. Als je klanten wil lokken moet je dat doen door jezelf positief naar voor te brengen en niet door een ander af te breken...want dat is meestal wel makkelijker he...

        Misschien is een ban dan toch niet helemaal onterecht...
        "In photography everything is so ordinary; it takes a lot of looking before you learn to see the ordinary.”
        Nikon D3s - 24-70mm f2.8 - 105mm f2.8 Macro - SB800

        Comment


        • #5
          Re: Slotje erop: allemaal goed en wel...

          Heb bij beiden ooit gekocht.
          Bij de ene zal ik zeker niet meer kopen.
          Guess who....

          Jo.
          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
          Nikon stuff

          Comment


          • #6
            Re: Slotje erop: allemaal goed en wel...

            Er is naar mijn mening genoeg aandacht geweest voor de ene en voor de andere.
            We vallen in herhaling.
            Slotje erop.

            Comment

            Working...
            X