Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opbergen/vervoeren van extra lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opbergen/vervoeren van extra lenzen

    Hallo,

    Ik heb keer vraagske en zullen hier wel mensen zijn die tips kunnen geven.

    Het zit nl zo dat ik binnenkort een Raynox DCR5320 macrolens zal kopen en in de toekomst ook nog een 2020 tele.
    Momenteel heb ik een toploader tas van Lowepro en daar past mijn FZ50 perfect in maar eens die lenzen in mijn bezit zal dat dus niet meer het geval zijn.
    Ik heb ook nog een trekkersrugzak (op de kop kunnen tikken voor 15€ ipv 70€) waar ik dan mijn statief in steek en de fototas en zo hoef ik maar een zak te dragen;

    De vraag is nu, wat doe ik met die lenzen die ik zou bijkopen. In doos laten en telkens uithalen, één van de 2 op het toestel laten (maar vrees dat men toploader te klein wordt dan)?

    Ik had in gedachten op lenskapjes te kopen en die op de lenzen te zetten wanneer ze niet gebruikt worden en ze dan in de doos te vervoeren. Is dit mogelijk of beter niet doen?

    Zie het gewoon niet zitten om nieuwe tas te halen, of zal dit de enige oplossing zijn om alles veilig te vervoeren?

    Alvast bedankt voor een reactie

    MVG,
    Rockey
    'Keep on Clicking'
    Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

  • #2
    Re: Opbergen/vervoeren van extra lenzen

    Ik vervoer mijn lenzen in waterdichte koffers van B&W... Misschien overkill maar nog nooit problemen gehad op deze manier ...

    Groetjes,
    DVdB
    Zo'n schattig Nikon kodakske en wat glas erbij ...

    Comment


    • #3
      Re: Opbergen/vervoeren van extra lenzen

      @DVdb: heb eens zitten zien naar die koffers en ziet er niet slecht uit. Prijs valt ook heel goed mee en van grote zijn ze ideaal (passen nog in de rugzak ). Bedankt voor deze tip

      Grtz
      'Keep on Clicking'
      Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

      Comment

      Working...
      X