Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe publi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe publi

    Altijd leuk om te horen als iemand je foto's heeft gespot.

    Ikke weer HEEL blij.

    Het gaat om dit plaatje: (helaas hebben ze hem erg slecht (na)bewerkt.)

    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: Nieuwe publi

    congratz!
    via shutterstock?

    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe publi

      Inderdaad, geef mij de hier geposte maar.

      Enne... proficiat!

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe publi

        Gefeliciteerd maar weer dan.

        Ben wel benieuwd hoe je dat doet met je modellen. Ik weet niet of je modellen professioneel zijn of amateur maar heb je daar dan toestemming voor gevraagd of iets voor in het contact opgenomen?

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe publi

          Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
          Gefeliciteerd maar weer dan.

          Ben wel benieuwd hoe je dat doet met je modellen. Ik weet niet of je modellen professioneel zijn of amateur maar heb je daar dan toestemming voor gevraagd of iets voor in het contact opgenomen?
          Thnx folks

          Modellen die mij benaderen voor een shoot, TFP, weten dat ik alleen in combinatie met Shutterstok of i-stock schiet. Daarnaast vraag ik aan ze of ze min. 3-4 kettingen voor mijn vrouw om willen hangen
          En ze willen er allemaal aan meewerken. (dames super bedankt als jullie meelezen)
          Uiteraard moeten ze wel daarvoor een modelrelease tekenen.



          Los daarvan laat ik al mijn modellen een standaard contract tekenen voor de shoot.



          @MM.. kan beide zijn Geen idee. Op shutter zijn van dit plaatje 168 DL en op I-stock 77 stuks.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe publi

            Het gaat dan over ogen maar als ik ze naast elkaar zet komen de originele ogen toch heel wat beter over dan dat fletse resultaat hoor.

            Maar tof voor je dat het zo lekker loopt
            Ook een naar het model toe natuurlijk he.

            En Wees blij dat jij en de modellen foto's krijgen die door jou zijn bewerkt en niet door hun

            Greetz rich
            D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe publi

              Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht

              En Wees blij dat jij en de modellen foto's krijgen die door jou zijn bewerkt en niet door hun

              Greetz rich
              lol.. das waar. Ik zag er laats een van mij toen dacht ik ook, mijn hemel.. die kleur
              Maar ja.. helaas hebben we daar geen zeggenschap over.


              oh.... en zo zie je maar hoe mensen in de maling genomen willen worden. Uit het potje.. tja.. Nu heeft dit model een heel mooie blik en ogen, maar het is toch echt meer van: uit fotosoep
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe publi

                Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                Modellen die mij benaderen voor een shoot, TFP, weten dat ik alleen in combinatie met Shutterstok of i-stock schiet.
                OK, netjes geregeld dus (had niet anders verwacht hoor ).

                Comment

                Working...
                X