Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Ik wil later flik worden" - Flikkendag in Gent.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • "Ik wil later flik worden" - Flikkendag in Gent.


  • #2
    Re: "Ik wil later flik worden" - Flikkendag in Gent.

    Hmm als flik hebt ge misschien nog kans, als fotograaf ben je niet geslaagd !

    Ik begrijp wel dat het om het kind te doen is maar jongens dit is een zoekplaatje geworden, " zoek het onderwerp tussen de rommel "

    Voor mij is dit voor de vuilbak !

    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: "Ik wil later flik worden" - Flikkendag in Gent.

      Ik snap je bedoeling, maar ik vind de uitwerking niet echt geslaagd.

      Toen ik de titel las had ik een ander beeld in gedachten en meestal vind ik het geweldig als ik dan totaal iets anders te zien krijg, hier niet.

      Als je enkel de blik van de kinderen zou overhouden en daarbij de broek van de man op de voorgrond en zijn fiets als kader is hij al beter voor mij en dan nog...
      Je zal er wel betere genomen hebben.
      Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

      Comment


      • #4
        Re: "Ik wil later flik worden" - Flikkendag in Gent.

        Alles is al gezegd. Een tip. als de wens en het kind het onderwerp is, zorg dat dit dominant in beeld en zichtbaar is.
        meer over mijn fotografie is te vinden op
        http://www.nandoonline.com

        Comment

        Working...
        X