Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Porta/simpleviewer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Porta/simpleviewer

    Ik heb hier, via de zoekfunctie, verschillende topics over gelezen, maar het lukt me nog niet

    Ik heb een album aangemaakt via porta.
    Ik heb dus een map gekregen, genaamd 'album'.
    Deze map heb ik volledig via coreftp geupload naar mijn webruimte.
    Ik heb ook een homepage aangemaakt /index.html

    Maar nu weet ik niet wat ik verder moet doen om het album effectief op die pagina te laten verschijnen.

    Is er iemand zo goed om me hierbij te helpen?
    Mvg Tim

  • #2
    Re: Porta/simpleviewer

    Voor zover ik me herinner maakt Porta zelf een index bestand aan, je kan bvb de map "album" hernoemen naar het onderwerp dat je wil laten zien, ik neem nu als willekeurig voorbeeld "Frankrijk". Je hernoemt dus die map en geeft ze de naam Frankrijk, die map moet je uploaden naar je webruimte . . . het adres dat de bezoekers dan moeten intikken zou dan bvb kunnen zijn : http://www.ticor.be/Frankrijk ( op voorwaarde dat je de map Frankrijk naar de root hebt opgeladen ) Je hoeft dus zelf niet een index.html pagina te maken, die staat al in de folder die Porta zelf heeft aangemaakt.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Porta/simpleviewer

      Dank je wel Francis!
      Eindelijk gelukt. Deze slimme was dus al 2 uur aan het foefelen.

      Dat was het dus. Simpel...en toch voor een stom kieken zoals ik...
      Mvg Tim

      Comment


      • #4
        Re: Porta/simpleviewer

        Al doende leer je he
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment

        Working...
        X