Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ophangen van foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ophangen van foto's

    Een ietwat appart vraagje.

    Kent er iemand een systeem om foto's ( of schilderijen) op te hangen zonder een hoop gaten in de muur te boren.

    Ik zoek een profiel dat je in de hoek van de muur/plafond bevestigd waaraan je kaders kan omhooghangen door middel van een draadje. Je kan dus eindeloos kaders ophangen , verhangen , wegnemen , zonder 1 gat extra te moeten boren.
    Ik weet dat het bestaat want ik heb het al een paar keer in bedrijven gezien.

    kent hier iemand een fabrikant van of waar je zoiets in België kan krijgen. Op Google al wel iets gevonden maar kost tussen de 50 en 80 euro per lopende meter .
    Mag iets heeeel simpel zijn .


    Alvast een dikke mercie


    Boony
    I would, if I could ...

  • #2
    Re: Ophangen van foto's

    Ik denk dat je dat in elke kaderwinkel vindt. Ik heb ook zo'n systeem gezien in de HEMA. Misschien is het daar wel goedkoper.

    Patrick
    BD0694BE
    http://pdeco.fotopic.net

    Comment


    • #3
      Re: Ophangen van foto's

      of gewoon een "veredelde" gordijnenrail?
      Groetjes DD
      Fronstages

      Comment


      • #4
        Re: Ophangen van foto's

        Zoiets is te koop in de Hema in Leuven. Wellicht ook in andere Hema's.
        Weet niet aan welke prijs.

        Comment


        • #5
          Re: Ophangen van foto's

          Ik heb nu reeds enkele jaren dit hangen: http://www.framebelgium.com/Frames/P...g%20system.htm Geen enkele spijt van. Niet goedkoop maar als je glasvezel tegen je muur hebt is het een zalig iets. Ik heb er enkele van die email reclameborden aan hangen dus stevig is het wel. Maar wel serieusere schroeven gebruikt dan ze voorstellen.

          Voordeel tov het systeem van Hema is dat de ophanging uit metaal bestaat ipv plastic, de rails op lengtes van 3m te krijgen zijn en dat (als de hoek van je plafond recht is) je niet moet zitten meten opv de hoek om de klemmen te plaatsen.

          Comment


          • #6
            Re: Ophangen van foto's

            In Hema Leuven hebben ze wel alles om aan de rails te hangen (haakjes , draad,...) maar .... de rails zelf niet volgens de verkoopster !
            I would, if I could ...

            Comment

            Working...
            X