Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een donkere show zonder flits fotograferen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een donkere show zonder flits fotograferen

    Hallo.

    Ik ben laatstejaarsstudente fotografie. Ik moet vanavond en volgende week de vertoning van de allernieuwste show 'pirates pirates' gaan fotograferen. Echter op volgende voorwaarde: ik mag niet flitsen. Ik heb een 70- 200 mm en een 18-55 beide 2.8. Dat is al een begin. De show is wel heel dynamisch en vol beweging dus kan ik mijn sluiter best op 1/80 minstens zetten. heeft er iemand misschien nog tips voor mij hoe ik deze show het best kan fotograferen?

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Een donkere show zonder flits fotograferen

    Kan je er misschien even bijvertellen met welk toestel ?
    Canikon 40D - D200, D300

    Comment


    • #3
      Re: Een donkere show zonder flits fotograferen

      Ik heb er vorige week gefotografeerd en ik kan je één ding zeggen, moeilijk moeilijk moeilijk !!

      Ik had 2 bodys bij en zelf dan nog was het verschrikelijk moeilijk. Je moet bijna constant wisselen van tele naar breed en het is er de hele show vrij donker. Ik heb de hele show op iso 1600 gewerkt. 1/80 gaat heel moeilijk zijn omdat er enorm veel beweging in de show zit.

      Veel succes zou ik zo zeggen
      HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
      Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

      Comment


      • #4
        Re: Een donkere show zonder flits fotograferen

        als je 2.8 niet genoeg is, ISO omhoog... wel zien hoever je kan gaan zonder teveel storende ruis.
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

        Comment


        • #5
          Re: Een donkere show zonder flits fotograferen

          laatstejaars? middelbaar of bachelor/master?
          foto als spiegel of als venster?