Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograven Gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograven Gezocht

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar fotograven die op ztaerdagen foto wil nemen van dieren. Daar ik een bedrijf heb opgestart en dat alles beter gaat dan verwacht heb ik op sommige dagen meerdere fotograven nodig over heel Belgie.
    Er is een vergoeding voorzien en ook een verplaatsingsvergoeding. Mensen die interesse hebben kunnen mij dit laten weten op het e-mail adres lasersub@skynet.be. Het vooral over portretten dus stuur een door u gemakkte foto even me door.

  • #2
    Re: Fotograven Gezocht

    en wat voor soort Foto,s moeten er dan (op)gegraven worden???
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Fotograven Gezocht

      Oorspronkelijk geplaatst door Laserman Bekijk bericht
      Hallo,

      Ik ben op zoek naar fotograven die op ztaerdagen foto wil nemen van dieren. Daar ik een bedrijf heb opgestart en dat alles beter gaat dan verwacht heb ik op sommige dagen meerdere fotograven nodig over heel Belgie.
      Er is een vergoeding voorzien en ook een verplaatsingsvergoeding. Mensen die interesse hebben kunnen mij dit laten weten op het e-mail adres lasersub@skynet.be. Het vooral over portretten dus stuur een door u gemakkte foto even me door.
      aaaaa

      Comment


      • #4
        Re: Fotograven Gezocht

        met of zonder ,ge weet wel

        Comment


        • #5
          Re: Fotograven Gezocht

          Van graven en begraven ben ik wel op hoogte hoor, ik woon al 54 jaar over een kerhof, en ben zeer gelukkig met mijn stille overburen, maar het meervoud van fotograaf is fotografen.

          MVG, Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: Fotograven Gezocht

            Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
            Van graven en begraven ben ik wel op hoogte hoor, ik woon al 54 jaar over een kerhof, en ben zeer gelukkig met mijn stille overburen, maar het meervoud van fotograaf is fotografen.

            MVG, Jeff
            Maar Jeff, ik denk dat het toch wel duidelijk is wat er bedoeld is.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #7
              Re: Fotograven Gezocht

              Ik dacht dat commerciële posts niet mochten, of mag dat wel als er werk aangeboden wordt . Het valt mij trouwens op dat dit een eerste post is.

              Comment


              • #8
                Re: Fotograven Gezocht

                Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                Ik dacht dat commerciële posts niet mochten, of mag dat wel als er werk aangeboden wordt . Het valt mij trouwens op dat dit een eerste post is.
                Ja, en niet alleen met werk aangeboden. Het is weer even mis met het 1 lijn trekken. Deze mag blijbaar ook http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=179880 terwijl daarmee inkomsten gegenereerd worden.

                Comment


                • #9
                  Re: Fotograven Gezocht

                  Sorry, maar ik zal niet kunnen meedoen!
                  Ik ben immers geen edelman.
                  Veel succes.
                  Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotograven Gezocht

                    Oorspronkelijk geplaatst door Laserman Bekijk bericht
                    Hallo,

                    Ik ben op zoek naar fotograven die op ztaerdagen foto wil nemen van dieren. Daar ik een bedrijf heb opgestart en dat alles beter gaat dan verwacht heb ik op sommige dagen meerdere fotograven nodig over heel Belgie.
                    Er is een vergoeding voorzien en ook een verplaatsingsvergoeding. Mensen die interesse hebben kunnen mij dit laten weten op het e-mail adres lasersub@skynet.be. Het vooral over portretten dus stuur een door u gemakkte foto even me door.
                    Over welke dieren gaat het eigenlijk? Voor sommige dieren zijn bijzonder materiaal en bijkomende vaardigheden belangrijk. Maar wees snel, want het volk wordt onrustig. De voorhoede jammert al over de commerciële toon van je post.

                    Zou het zinvol zijn om vacante betrekkingen (vrijwillig, betaald, TFP, TFCD) in een afzonderlijk subforum onder te brengen? Ik gooi maar een balletje op hé...
                    Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                    Comment

                    Working...
                    X