Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn nieuw modellensite'tje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mijn nieuw modellensite'tje

    Zoals beloofd hou ik jullie op de hoogte van mijn sites...
    Hier mijn modellensite'je

    Eind de zomervakantie zal'm 100% klaar zijn met nieuwe lay-out en de mogelijkheid om van modellen/fotografen/modellebureau's enz ook revieuws te posten, model van de week kiezen, fotograaf-portfolio's online zetten enz enz...

    http://model.ompleya.be

    groeten Thijs

    ps: da's dus een verklaring waarom ik voor zo'n lange tijd stil was...
    .·: Schoonheid heeft twee kanten :·.

    modellen: http://model.ompleya.be

  • #2
    De langverwachte is eindelijk af ;-)
    Je hebt er mooi werk van gemaakt... veel werk... en dat weet je als je alle functies bekijkt en de opbouw van de site Prachtig staaltje

    Groetjes,
    Lexieke
    .:www.shadowarts.be:.

    Comment


    • #3
      Tijs,

      mooie site, maar toch ook wat opbouwende kritiek !

      Modellen presenteren zonder enkele foto's als voorbeeld is niet echt "pro", als je mij begrijpt....

      "Tachke" is bereid topless en naakt te poseren, zelfs erotisch en met een ander meisje, maar ze is nog maar 17 jaar...opletten waar je mee bezig bent jongen !! Werk jezelf niet in de problemen...

      Stef

      Comment


      • #4
        Stef, op mijn site kunnen modellen hun gegevens zetten zonder mijn tussenkomst... 't is zoals een looknmeet.com pagina ofzo. Alleszinds, da's mij ook opgevallen dat sommige mensen al merkwaardige dingen invullen. Ben van plan die naakt-opties te laten wegvallen als ze minderjarig zijn. Je ebt idd een point, maar niet mijn fout als ze zoiets aanduiden
        .·: Schoonheid heeft twee kanten :·.

        modellen: http://model.ompleya.be

        Comment


        • #5
          fout of geen fout....het lijkt er wel op dat je dat promoot....ik ken je ondertussen beter dan dat en ik weet ook wel dat jij een kunstenaar tracht te zijn, geen pervert....maar hoe komt dit over bij mensen die je niet kennen?

          Een bevriende fotograaf heeft onlangs problemen gehad met de vader van een licht gehandicapt model....kon hij niet weten was zijn repliek....toch wel was het antwoord, je had de identiteitskaart maar moeten kopieren...

          Dit maar om te illustreren dat het soms gevaarlijk kan zijn...

          Stef

          Comment


          • #6
            Mooie site Thijs !! verder kan ik alleen maar Stef volgen met zijn wijze raad die hij u geeft , opassen dat u geen problemen op uw hals haalt , zoals trouwens een bevriend fotoamateur van mij.

            Groeten

            Erik.D

            Comment


            • #7
              Thijs,

              Zeer stijlvolle site. Je hebt er echt werk van gemaakt, maar zoals Stef al aangaf, een foto of 2 bijde profielen is toch logischer dan geen foto. En idd afhalen die naakt toestanden voor minderjarigen, als webmaster ben jij er ten aller tijde voor verantwoordelijk, denk daar aan! Als ze vermelden dat ze 18 zijn en het niet zijn, dan heb je nog ergens een punt om u te verdedigen, maar zo als het er nu opstaat maak je geen schijn van kans.

              Groeten.
              Nikon CP 5700
              Sony Cybershot P71

              Comment


              • #8
                HEEEEL erg bedankt voor jullie opmerking. De code is aangepast.. zodat bij mensen jonger van 18 jaar; figuurfotografie en alles dat topless en naakt is niet vermeld is

                dus toch wel mijn dank voor die opmerkingen van jullie....


                Als er nog zo'n zaken zijn mag je dat steeds vermelden!
                .·: Schoonheid heeft twee kanten :·.

                modellen: http://model.ompleya.be

                Comment


                • #9
                  Complimenten voor de site !!

                  Ziet er heel erg netjes uit, en geen erro's dat is al heel wat...
                  ik zal hem zeker regelmatig bezoeken..

                  mvg
                  gabriella
                  Canon 300D en 350D
                  canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
                  canon 20-35 usm

                  Comment

                  Working...
                  X