Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Riverside & The Pineapple Thief @ Symforce 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Riverside & The Pineapple Thief @ Symforce 2007

    Zaterdag 15 september vond de allereerste editie plaats van het indoor progfestival SYMFORCE 2007. Verspreid over drie verschillende zalen van de 013 in Tilburg traden elf toonaangevende bands uit het huidige aanbod van de progressieve rock op. De organisatoren konden een indrukwekkende reeks artiesten op hun affiche plaatsen waaronder The Flower Kings, Pendragon, Focus en mijn lievelingsband Riverside. In de twee kleine zalen traden de minder grote bands op zoals Beardfish en mijn ontdekking van het voorbije jaar The Pineapple Thief. De muziek was uitstekend, de organisatie verliep perfect en de opkomst was erg groot. Hopelijk krijgt dit geweldig initiatief een vervolg in 2008.








    Last edited by jaak56; 22 september 2007, 08:10.
    facebook

  • #2
    Re: Riverside & The Pineapple Thief @ Symforce 2007

    Weeral drie mooie !
    Sfeer zit er dik in.Compo's zijn goed.Actie in die eerste en die derde:mooi met dat lichtlijntje langs het hoofd....

    Comment


    • #3
      Re: Riverside & The Pineapple Thief @ Symforce 2007

      Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
      Weeral drie mooie !
      Sfeer zit er dik in.Compo's zijn goed.Actie in die eerste en die derde:mooi met dat lichtlijntje langs het hoofd....
      Vind ik ook.
      Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

      Comment

      Working...
      X