Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe een topic verwijderen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe een topic verwijderen?

    Wie weet hoe ik een oude topic van mezelf kan verwijderen uit fotoarchief?
    Er staan er een paar in die al een paar maanden oud zijn.
    De reden dat ik ze wil verwijderen is, om meer plaats op mn webruimte vrij te maken.
    Om alleen de foto's te verwijderen is niet leuk voor anderen, omdat ze dan een topic openen zonder foto en weet men niet waar het over gaat.

    Groeten Sambal
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

  • #2
    de eigenaar van een topic ziet een vuilbakje staan rechts
    daar op klikken
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      Originally posted by Dirtyharry71
      de eigenaar van een topic ziet een vuilbakje staan rechts
      daar op klikken
      Als het zo simpel was, wist ik het wel.
      Maar als er mensen op mijn topic gereageerd hebben verdwijnt het vuilnisbakje.
      Wat dan?
      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

      Comment


      • #4
        Je kan een topic enkel deleten zolang er nog geen reply op geweest is. Van zodra er ook maar 1 reactie/commentaar op gekomen is kan het niet meer enkel door de admins.
        Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

        Comment


        • #5
          Hallo,

          Heel juist Tribal69 ...
          Zolang er nog geen reply is kan je zelf je message verwijderen.
          Vanaf het moment dat er een reply is kan dat enkel door de moderators gebeuren.
          En jijsambalbij, als je foto's wil deleten, dan mag je dat doen hoor. Het topic wordt dan wat "onduidelijk", maar ja ... .

          Jaja

          Originally posted by Tribal69
          Je kan een topic enkel deleten zolang er nog geen reply op geweest is. Van zodra er ook maar 1 reactie/commentaar op gekomen is kan het niet meer enkel door de admins.
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

          Comment


          • #6
            Originally posted by jaja
            Hallo,

            Heel juist Tribal69 ...
            Zolang er nog geen reply is kan je zelf je message verwijderen.
            Vanaf het moment dat er een reply is kan dat enkel door de moderators gebeuren.
            En jijsambalbij, als je foto's wil deleten, dan mag je dat doen hoor. Het topic wordt dan wat "onduidelijk", maar ja ... .

            Jaja

            Originally posted by Tribal69
            Bedankt voor de info, het is me duidelijk.

            Groeten Sambal
            Je kan een topic enkel deleten zolang er nog geen reply op geweest is. Van zodra er ook maar 1 reactie/commentaar op gekomen is kan het niet meer enkel door de admins.
            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

            Comment

            Working...
            X