Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flamingos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flamingos

    In het Lake Nakura National Park in Kenia vindt men 1/3 van de wereldpopulatie van Flamingos. Het meer kleurt dan ook prachtig roze.


  • #2
    Re: Flamingos

    Awel ik vind dit een schone foto.
    Het is alleen jammer dat de vliegende flamingo's niet wat beter naar voor komen. Gaan nu een beetje verloren in het totaal beeld.
    www.wildlifepixs.com

    Comment


    • #3
      Re: Flamingos

      Oorspronkelijk geplaatst door Plette Bekijk bericht
      Awel ik vind dit een schone foto.
      Het is alleen jammer dat de vliegende flamingo's niet wat beter naar voor komen. Gaan nu een beetje verloren in het totaal beeld.
      Volledig mee eens, mochten de vliegers wat meer los komen was het beter geweest maar je mag niet alles willen. Mooi beeld
      Vriendelijke groeten,Raf

      www.rafvandenbogaert.be

      Comment


      • #4
        Re: Flamingos

        Mooie foto! Was naar mijn mening nog fraaier geweest als je iets meer door de knieen was gegaan waardoor de vliegers in het groen zouden zijn. Maar ookzo vind ik hem al prachtig hoor...
        Groetjes Edwin
        Mijn Foto's

        Comment


        • #5
          Re: Flamingos

          Oorspronkelijk geplaatst door smartpics Bekijk bericht
          Mooie foto! Was naar mijn mening nog fraaier geweest als je iets meer door de knieen was gegaan waardoor de vliegers in het groen zouden zijn. Maar ookzo vind ik hem al prachtig hoor...
          Groetjes Edwin
          yep, mee eens.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Flamingos

            Oorspronkelijk geplaatst door smartpics Bekijk bericht
            Mooie foto! Was naar mijn mening nog fraaier geweest als je iets meer door de knieen was gegaan waardoor de vliegers in het groen zouden zijn. Maar ookzo vind ik hem al prachtig hoor...
            Groetjes Edwin
            Misschien, maar dan zou de diepte van het aantal flamingos verloren gaan!

            Nu zie je dat ze meerdere rijen dik staan over het meer.

            J.
            johnvde

            Comment


            • #7
              Re: Flamingos

              Oorspronkelijk geplaatst door mirlong1 Bekijk bericht
              Misschien, maar dan zou de diepte van het aantal flamingos verloren gaan!

              Nu zie je dat ze meerdere rijen dik staan over het meer.

              J.
              Ik volg mirlong mbt de diepte.

              Op deze afstanden tot het onderwerp mag je gewoon de lens volledig open zetten(op f 5.6).

              Dan wordt je onderwerp beter geisoleerd uit de achtergrond maar blijf je de andere flamingo's nog herkennen.

              Mooi plaatje.
              Groetjes
              ----JO

              Comment

              Working...
              X